Hejsan. Någon som vet hur man nollställer en sådan diskmaskin via en serie knapptryckningar. Den startar och tar in vatten sen slocknar den och startar jag den sen igen börjar den att pumpa ut vattnet och tar in nytt för att sen slockna igen...Den går alltså inte vidare i programmet....

Tacksam för svar. //Conny
 
Det löste sig, jag vet hur ni nollställer den om någon annan har samma problem.....
 
continue skrev:
Det löste sig, jag vet hur ni nollställer den om någon annan har samma problem.....
Roligt att du vet, men många kanske då skulle ha nytta av att du skriver hur man gör det istället för att få veta att du har den kunskapen.
 
Vet allt har deras felkodslistor hehehe
 
Något du kan bjuda på?? ;-)
 
Ja jag kan skriva upp det imorgon när jag har lite tid. Tar en stud att sammanställa listan=):)
 
Ichnoz skrev:
Roligt att du vet, men många kanske då skulle ha nytta av att du skriver hur man gör det istället för att få veta att du har den kunskapen.
Jag skulle kunna behöva denna hjälp:), för har råkat ut för detta problem på min Cylinda DM63:S
Hälsningar
Patrik
 
Hej skulle också vilja veta hur man nollställer en cylinda diskmaskin. Har en dm72.
 
Bumpar tråden då jag har ett liknande problem med en fyra år gammal DM63. Vägrar ibland att ta in vatten och visar efter ett tag felkod F4...
 
Jag vill gärna veta hur man nollställer DM-31 ...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.