Suck... Så vad det ju det att man inte kan ha en eldriven tork ovanför badkaret.... Så det blir väl vatten ändå...
 
AndersG skrev:
Suck... Så vad det ju det att man inte kan ha en eldriven tork ovanför badkaret.... Så det blir väl vatten ändå...
Hmm, finns det inga IP69-klassade elektriska torkar? Rackarns - som sagt då blir det nog vatten om du skall ha den där... (Å andra sidan, blir inte handdukarna blöta om du duschar i badkaret...)

JoGi
 
Enligt en artikel i elinstallatören räcker IP44 och fast anslutning,. men vi kanske byter vägg ändå..

Tänker inte duscha i badkaret eftersom vin har separat dush i badrummet. ;)
 
BoByggarn skrev:
Visst är det mycket pengar, men min åsikt är att du får vad du betalar för. Kvalitet kostar.

Jag tycker Svdebergs handdukstorkar ser mycket fina ut. Skillnaden ser man direkt, en större rör-yta, ger en bättre verkan.

Vore jag och shoppade efter en handdukstork, tror jag att det blir en dylik.

Men, smaken är ju som baken.
Större röryta, Hmm är det en handdukstork eller ett element du är ute efter? ;D

se även på www.toomec.com/
 
TN skrev:
Större röryta, Hmm är det en handdukstork eller ett element du är ute efter?  ;D
Det ena utesluter inte det andra. I dag extraknäcker förresten befintligt element som handukstork, och hur roligt är det?
 
Är det förresten någon som vet varför ex Svedbergs torkar "inte får anslutas till bruksvattensystemet"?
 
Vet inte varför just Svedbergs handdukstork inte får anslutas till bruksvatten men följande kanske ger en förklaring:
Det finns olika sorters vattenrör som är godkända för olika bruk. De med rött ytterrör får enligt rörisen inte användas för dricksvatten utan bara till elementen. Det kanske är samma sak med handdukstorken?

mvh
David och Lisa (Som köpte röda rör >:( )
 
Å katten... Våra är alla vita (plast) i röda och blå slangar.
 
Bara så att ni vet.. Vi köpte en LVI TFR-45 för mässpris, 1100 SEK i Älvsjö ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.