T
Ikeas vitvaror är budgetskit från Whirlpool som inte ens är billigt jämfört med vanliga märken på nätet. Sen så är Ikeas vitvaror väldigt fula och ser allmänt simpla ut :(

Enda som är någorlunda bra är Ikeas mikrovågsugnar.
 
Denna fråga har disskuterats i många trådar kör en sökning.

/M
 
tank77 skrev:
Ikeas vitvaror är budgetskit från Whirlpool som inte ens är billigt jämfört med vanliga märken på nätet. Sen så är Ikeas vitvaror väldigt fula och ser allmänt simpla ut :(

Enda som är någorlunda bra är Ikeas mikrovågsugnar.

Och???

Deras side-by-side kyl/frys ser inte så tokig ut. Den med gråa sidor.
 
T
Severus skrev:
Och???

Deras side-by-side kyl/frys ser inte så tokig ut. Den med gråa sidor.
Hehe....har du en sådan själv kanske ::)
 
Har inte en endaste vitvara. Anser det onödigt när vi inte ens har isolerat klart huset och inte kopplat i någon värme än.
 
Det handlar väl om vad man har för krav. I min förra lägenhet hade jag vitvaror från Ikea, och för mig var en diskmaskin med "kökslucka" och rostfri panel, en ugn med varmluft mm trevliga funktioner som jag verkligen uppskattade, jag hade aldrig några problem med den under de fem åren jag bodde där och förstår inte riktigt den vad jag tycker något osakliga kritiken. Jag är på väg att bygga nytt kök och jag tror inte det blir vitvaror från Ikea den här gången, men det handlar mer om att de har begränsat utbud. Det som ligger närmast till hand är diskmaskinen, ska man ändå ha en helintegrerad så är det pris och ljudnivå som spelar någon roll tycker jag, och då ligger Ikea ganska bra till.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.