Nu har man blivit möbeldesigner på äldre dar! Ville ha badrumskommoder med liggande Valnöt som inte ser plastiga ut. Byarums snickeri kunde hjälpa mig med detta. Är 140 cm breda Godmorgon som jag gjort nya fronter och sidor på, blev som vi ville ha det! Gör likadant med köket senare.
 
  • 10 maj 2010 012.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 10 maj 2010 004.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Snyggt!

Riktigt vackert med matchningen av strukturen på trät.
 
Ska skifta de 2 till höger så blir det bra! Byarums snickeri vet vad gör!
 
Väldigt fint.
 
Mycket smakfullt!Det är alltid guld värt med lokala snickerier när man har en bra idé
 
Är det laminerat? ....antagligen
 
Det är laminerat på originalstommarna.
 
Har snickeriet limmat valnötsfaner utan på björkfaneret som är original från Ikea. Har jag förståt rätt

Mvh Pär H
 
Slipat ner det som var och lagt på Valnötsfaner på de sidor jag ville ha. Lådfronterna är nya, har 8 vita lådfronter o nån vill ha! Blev kanon! Gör likadant med överskåpen med.
 
Redigerat:
Ser att du inte varit online på länge... men testar ändå. Hur är den behandlad? oljad? Jag har funderat på att göra likadant men är lite tveksam om den kräver mycket underhåll med tanke på den fuktiga miljön och vatten. Vi har två små barn som blöter ned en hel del också... men jag undrar vad ni säger efter 8 år. Eller om nån annan som kikar förbi har input om vad ni tror?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.