Jag har svårigheter att hitta en större plastmatta att ha under köksbordet. Så jag börjar undra om inte dessa är omorderna och något annat är inne.

Så vad har ni under bordet?

Tips på var man kan få tag i plastmatta ~200x150 cm mottages också. Dock inte Redcats/Jotex/Borås postorder då dessa är försatta i bojkott :D
 
På den tiden vi hade köksbord hade vi ingenting :)
 
Vi har ekparkett:rolleyes:
 
Vi har inte heller någonting annat än golvet, i vårt fall vitoljad furu.
 
Hockhult skrev:
Så vad har ni under bordet?
Badkaret
 
matta från IKEA
 
Ekparkett, förutom under dotterns stol där vi har ett sånt genomskinligt skrivbordsstolsunderlägg eller vad man kallar det
 
MMR skrev:
Ekparkett, förutom under dotterns stol där vi har ett sånt genomskinligt skrivbordsstolsunderlägg eller vad man kallar det

Smart
 
En glupsk katt
 
golvet i vårt fall laminat i väntan på klinker eller trä, en matta där måste vara det mest ohygieniska och opraktiska man kan väl? är det nånstans man får dammsuga och torka är det under matbordet.
 
Jan-Å skrev:
golvet i vårt fall laminat i väntan på klinker eller trä, en matta där måste vara det mest ohygieniska och opraktiska man kan väl? är det nånstans man får dammsuga och torka är det under matbordet.
Man kan ju även tänka sig hur bra det blir när man ska sätta sig tillrätta?
Skjuta stol fram och tillbaks?
Nä det här med matta under allt la jag ner för 20 år sen :)
Tror inte jag haft en lös matta liggande sen dess förutom sonens specialgolfmatta jag hade i hallen under ett svagt ögonblick :D
 
Egentligen ska man ha en golvbrunn under köksbordet.

Protte
 
Ingenting under furubordet än, men har dock tassar under benen för att inte repa askparketten.

Vi får bo in oss och se om det blir någon matta eller ej där, i huset vi bor i nu har vi ingen heller för den delen fast här har vi plastmatta som golv :D
 
Såg att du av nån anledning bojkottar Jotex, men de har iallafall palstmattor. Utmärkta smutsuppsamlare...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.