Jag tror jag har hittat mitt drömhus.
Nu undrar jag om ni vet vem som bygger ett sådant här hus, se länk: http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=497922

Jag va på visningen och jag och min sambo gillar det verkligen. Huset skall visst vara arkitektritat men det kanske finns något som påminner mkt om detta eller så kanske de har kopierat från någon husleveratör:)
Om ni vet något hus vet ni ungefärligt pris på det?
Det kanske är någon som byggt något liknande här på byggahus?

Hade varit kanon om ni kunde hjälpa oss. Vi har letat som tokar för att hitta "vårt" hus och nu har vi hittat det. Tyvärr kunde vi inte köpa detta:(

Tack på förhand/ Dadde
 
Själva husformen känns inte särskilt speciell däremot kan ju fönster partierna vara lite extra lull lull.
 
P
Ring och fråga mäklaren om dom vet tillverkare..
 
Borohus "Rymd". Eksjöhus "Egnahemshus". Vittjärvshus "sjöfräken". Rörvikshus Är några med liknande hustyper.
 
Tornedalshus bygger precis som du vill. Vi är jättenöjda med vårt egenritade från dem.
 
Tackar för alla tips! Kanon!
Jag försöker få tag i ritningen av mäklaren.
Vi har ett max-tak på 3,2milj inkl allt. Är det möjligt att bygga ett sådant hus för dessa pengar? Hur mkt av 3,2milj kan man lägga på tomten?
Kök och vitvaror känner vi nog för att fixa själva. Ett badrum, loftet och garaget kan jag inreda själv, men men det skall vara gipsat och elen skall vara fördraget.

Lever man i en dröm eller går det att genomföra med vår budget?
 
P
Tror vi la en 150-200 om inte mer på vår förra trädgård.
Inkl en liten 35kvm trall.. Den på bilden är STÖRRE
 
inkl allt menar ni tomt, avstyckning,va,avlopp,schaktning då?
 
kolla in eksjöhus Solängen med pulpettak, påminner ganska mycket om det ni är ute efter, jag tror den hämnar kring 2,9 milj nyckelfärdig , då har ni en slant till trädgård osv, förutsatt att ni redan har tomt....
 
För 3.2 milj inklusive ALLT så ska du redan ha tomten och ha alla kostnader för tomten avklarade som anslutningsavgifter och liknande. Då kanske du kan hitta någon som kan göra det åt dig. Alternativt så tar du det med en tillverkare som Fiskarheden där du kan välja själv vad du vill göra och vad dom gör. Där kan du även få det ritat som du vill.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.