Status
Tråden går ej att kommentera.
Fick idag besök av en engelsktalande man som ville måla om mitt tak utvändigt och använda huset som referensobjekt, därmed fick jag bara betala för färgen och få jobbet "på köpet".
Man är ju något nojjig och tänkte kolla om någon hört talas om företaget "j.d. cleary" - Industrial painting contractors ? Fick ett buisness-kort med företagsadress hemmahörande i manchester och därmed ett engelskt VAT (orginisations) - NR.

//Jonas
 
Låter skumt i mina öron...

Erbjud han jobbet om du själv får köpa ut färgen från valfri leverantör. Tror inte han är så intresserad längre då.
 
Om någon skulle råka på dessa snubbar, kan jag varmt rekomendera dom! På en dag blev taket rengjort, dåliga spikar byttes ut, lösa plåtar fästes, taket primades och sedan målades. Duktiga & trevliga gubbar utan strul och bekymmer!
 
.....och nu har de obehindrat kunnat studera genom era fönster och kanske t.o.m fått låna toaletten så att de kunnat studera om och vad ni har av värde i huset samt var detta befinner sig i huset så att det går kvickt när de bryter sig in hos er inom överskådlig framtid.

Ok... kanske låter lite magstarkt men tyvärr är det så här den typen arbetar.

Nu säger jag inte att just dessa är så, men många ggr ska man ju dra öronen åt sig när något är gratis.
 
är intresserad av att komma i kontakt med J. D. Cleary någon som vet hur man kan göra det?
 
Dom hade gärna fått komma hit! hjälpa mig , jag hade erbjudit både toalett o gratis kaffe faktiskt =)
Dessutom får dom gärna studera genom rutorna och se hur fint min rottis sover =)
 
0762-125606 Billy, 0700-235203 Joe. Varsågoda!
 
T
Skumt med helt nya användare som prisar och efterfrågar dessa "irländare" som först började med stenläggning och sedan asfaltläggning och nu taktvätt.

Bedragare.....se upp för dom!
 
Men snälla nån så genomskinligt mogge.....hahahaha
 
Glufsglufs skrev:
Men snälla nån så genomskinligt mogge.....hahahaha
Verkligen... så jävla sjukt att de inbillar sig att man inte fattar vad det är tal om... LOL
 
mogge_01 skrev:
0762-125606 Billy, 0700-235203 Joe. Varsågoda!
Inget av de nummer du uppger får någon träff på varken Eniro.se eller Hitta.se. På google får man dock en träff - denna tråd. Verkar inte seriöst.
 
mogge_01 skrev:
Fick ett buisness-kort med företagsadress hemmahörande i manchester och därmed ett engelskt VAT (orginisations) - NR.
För att kunna göra ROT-avdrag måste företaget vara registrerat i Sverige.
 
Jaa...jösses. Jag visste ju redan från början att jag inte skulle få nått vettigt ut genom detta forumet. Vi "nykomlingar" har en himla tur som har "forumgudar, seniorer och fullvärdig medlemar" som kan tillrättavisa oss idioter och bedragare...
 
Ja jösses att det inte var så många som "gick på" grejen du försökte med.....haha, lite patetiskt måste jag säga. Lite naivt att tro att man som nykommling kan kliva in och göra reklam för blufföretag och sen på det göra ett "klago" inlägg på ett forum som är seriöst och fortfarande tro att folk ska köpa det. Dåligt försök :blushing:
 
Hej, såg ditt inlägg när jag letade efter J.D.Cleary, industrial Painting Contractor. Anlitade de till att måla mitt plåttak sommaren 2008. Nu såg jag att färg släppt på flertal ställen. Har försökt att ringa det uppgivna nummret men har inte fått svar. Har du haft kontakt med dem. Jag undrar också om du har deras Vat nr. På mitt kvitto är det olästbart.

Ingela
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.