Vi har ett badrum som ska totalrenoveras och letar nu efter en seriös och duktig firma som gör rubbet (river, kaklar etc). Är det någon i Täby-Åkersberga-Norrtäljeområdet som kan rekomendera en bra firma?
 
Har hört att "Byggpojken" ska vara bra. Bas i Vallentuna vad jag förstår.
Har inte anlitat dem själv, bara hört ryktesvägen.

Mvh / Azkel
 
Instämmer med ovan.
 
Tack för svar. Byggpojken ska kollas upp.
 
Jag bor i centrala Sthlm och har precis använt mig av www.moderntbygg.net för komplicerad totalrenovering av badrum i fastighet från 1896. Badrummet skulle utvidgas så allt fick dras om och byggas upp från grunden, dessutom i lyxutförande där allt är indraget i väggarna- Dessutom byggde de upp ett kök jag bestämde mig för under renoveringen plus renoverade andra rum. Jag är väldigt nöjd hittils, vi slutbesiktigar i morgon. Arbetsledaren är jättebra att kommunicera med och har ett trevligt team från Baltikum som jobbat flitigt under 7 veckor. Målaren och plattsättaren var fantastiska, mina föräldrarna anlitade målaren för utvändigt arbete. Kaklaren tog 1,5 v på sig men kaklingsresultatet är därefter - perfekt. Använde stora plattor, 60x60 samt 30x60 med rätt jobbiga hörn osv.
 
Endast två inlägg av s07, och båda var reklam för "moderntbygg".

Luktar som s07 är moderntbygg´s ägare......
Hemsidan är inte ens klar.....


Moderator....
 
Kan varmt rekommendera Byggtjänst Entreprenad Stockholm, gregbygg.com. Har anlitat de två gånger. Apnöjd båda gångerna. De ligger bra till i pris, är snabba, och det blir väldigt bra finish på allt de gör! De utgår visserligen från söder om stan, men vi bygger i Danderyd så då borde de väl kunna åka vidare lite till... ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.