Hej igen.
Jag har beställt och fått mina fönster Bra Fönster och jag är mycket nöjd. Jag fick leveransen snabbare än jag blivit lovad och det verkar vara mycket bra fönster (jag är ju dock inget proffs). Jag kan verkligen rekommendera dem.

Jag tycker det är förjxvligt att man kan få jobba på det sättet som "Bygg King" gör.
Hoppas han får sitta inne ett bra tag fast inte svensk fängelse. Skicka hem honom.


/Robban
 
Ernst skrev:
Jag är på gång att beställa från Norlux. Verkar ha bra U-värden och bra produkter. Hemsidan är www.norluxfonster.se.¨
Jag skall beställa både vanliga fönster och skjutglaspartier. Priserna är betydligt lägre jämfört med t ex Hajom som jag också har tittat på.
Jag tror att det är ett bra val.Skjutglaspartierna ser kanonfina ut och deras takfönster likaså samtidigt till betydligt bättre priser än de jag kollat med.

Men det beror tydligen på att i Norge så har man bättre täthet och u-värde pga deras fönster är gjorda för Atlantkusten dvs betydligt tuffare klimat än i inlandet.

Kul att Norlux satsar i Sverige så att Mockfjärd och andra kan få en blåslampa i baken o sätta i gång att producera bättre fönster alternativt sänka priset på de nuvarande.d^_^b
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.