Hej Vi kommer att starta lite renoveringar framöver och kommer behöva en elektriker.

Vet inte omfattningen riktigt ännu men skulle vilja ha lite förslag.

Tack!
 
Hittar du någon bra så skicka gärna ett PM...
 
Finns det inga bra elektriker i Gbg ? :)
 
Tänkte kontakta E-power - kan rapportera sen hur det blev.
 
Jag behövde själv elektriker för att koppla in en spis som hade fast anslutning.
Sökte via hitta.se efter elektriker i närområdet.
Fick ett antal träffar och den första jag ringde ville inte alls ta sig an detta jobbet.
nr2 var just E-Power och han sa att klart vi fixar det, när vill du att vi kommer i eftermiddag eller i morgon förmiddag?

Han kom vid ca 15-tiden på eftermiddagen, gjorde sitt jobb och var dessutom mycket trevlig.

Jag har bara positivt att säga om E-Power även om det bara var ett litet jobb hos mig.

/Gunnar
 
Utav ren nyfikenhet hur kommer det sig att 2 personer anlitat samma firma när den inte ploppar upp bland de första 25 på gulasidorna som rekommenderades? EDIT; ursäkta den var visst där, och med ett dåligt omdöme..
Jag har faktiskt aldrig hört talas om dom efter att varit yrkesverksam elektriker i Göteborg sedan 96.
 
Redigerat:
Enkelt
Jag bor i Lindome och sökte på elektriker i Lindome
Minns inte helt säkert men tror att jag fick 7 träffar.
E-Power var en av träffarna.

Notera att jag använt mig av hitta.se och inte gulasidorna.se

Jag har som sagt haft dom här hos mig och jag är nöjd med arbetet.

/Gunnar
 
åkej :)
 
Tack för PM, gjorde även en förfrågan via bello och fått 5 firmor den vägen. Tänkte några får komma ut och lämna en uppskattning.
 
Danne 031: De är de enda elektriker som annonserar i GP hantverkarannonser. Har nu fått kontakt och de var snabba och komma och titta. Fortsättning följer!
 
Keron: Verkar dom vettiga?

Jef: skicka gärna PM om bra tips du fått.
 
Tja - de har gjort jobbet - och det fungerar - kom först med en gång men sen var elektrikern borta i en vecka utan att höra av sig men slutförde enl överenskommelse - så ett hyggligt godkänt blir det nog. Kommer säkert kontakta samma snubbe igen för mindre eljobb.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.