Y
(sökte lite men hittade mest gamla diskussioner)

Jag har surat över mitt minimala badrum och att jag inte kunde ta bort väggen till den minimala tvättstugan och då fått normalstort badrum...

men, så kom jag nu på räddningen - det mörka, bortglömda rummet i garaget som jag hade tänkt ha bergvärmen i... den kan jag göra ett spa-rum utav, jäää..

Så, nu behöver jag hitta ett stort bubbelbadkar lagom för minst 2 personer... Gamla modeller låter mycket så folk lessnar på dem, men i ett gammalt inlägg så skrev en att man kan sätta pumpen någon annan stans - vilket skulle gå fint att göra - dvs i bildelen utav garaget.

Kollade lite på nya kar och de kostade ju helt knasigt mycket pengar så får ju nästan bli något äldre som någon har ledsnat på...

Jag kan inget om sånthär, vad ska jag leta efter, vad ska jag undvika, osv?
 
import firmorna om du vill köpa billigt,vet inte om det är motorn som är det största problemet jag tycker vattnet/trycket i sig låter väldigt mycket skönast är att bada utan bubblor i badet, men bubblor i glasen och trevligt badsällskap:) jag skulle inte flytta motor och dra massa slangar för att slippa motorljudet.
 
Y
den sidan var lite uppmuntrande berörande priserna ja...

blev sugen på
W0818B_Stor.jpg

massagebadkar för 4 personer.. 1830x1830x830mm (LxBxH)
Med de måtten så är det väl ungefär som ett badkar och man bär kunna "ligga", inte bara sitta som en mupp?

(ska man bygga spa-rum så ska de faen gå att va lite flexibel :)
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.