Är det någon som vet var man kan få tag i en trappkompass? De hade innan på stepkit, men nu kan man inte köpa enbart trappkompass där längre, utan hela kitet.
 
Du kan få köpa min..... ;)
 
Vad är en trappkompass för något? :surprised:
 
Overlander skrev:
Vad är en trappkompass för något? :surprised:
Second that... ::)
 
Har precis gjort om våran trapp och klätt stegen med laminatgolv, jagade efter en trappkompass men kunde inte hitta någon till vettigt pris. Kostade runt 1500:- på de affärer jag besökte.

Använde en smygvinkel och tumstock till slut och det blev skitbra !
 
Shit.....

1500 för en trappkompass? Var den guldplätterad då? ;)

Jag beställde min från Stepkit för 320 kr, när det fortfarande gick att bara beställa den....
 
Jo jag vet att den är/var billigare på stepkit, men jag hade inte tid att vänta på leveransen, hade fått golvet och ville göra klart det så fort som möjligt.

Var på två olika färghandlare här i Kiruna och frågade efter en kompass, den enda de kunde få fram gick på ca 1500:-, säkerligen i guld ;)

 
Hmm, har Gullberg fått tag på en trappkompass?
 
Har någon en trappkompass tillsalu?
Jag kan inta förstå var man ska få tag i en, har försökt med stapkit men de har slutat att skicka bara kompassen.
/Lars
 
Jag är också intresserad av en trappkompass, om det finns någon som är färdig med sin trappa.

//Daniel
 
Trappkompass finns att köpa nya på Blocket.
Inte alls så dyrt!
 
-Hmm...m@alte gräver upp en ett år gammal tråd och tipsar (i sitt första inlägg på forumet) om billiga kompasser på Blocket. Som av en händelse så säljs dom dessutom av ett företag som ligger i samma län som m@lte bor i...
 
Lite smygreklam kanske....... men ganska användbart ändå. Fast å andra sidan så brukar väl dom flesta i första hand söka på blocket inom sitt egna län.
 
-Hmm... vart hittar jag en billig trappkompass? Jag testar Blocket.
- Åh, där fanns det ju en!
- Jag tar och reggar mig på byggahus.se och tipsar om den där. Förresten, det kanske redan finns någon gammal tråd om det.

Näe, min röst faller på att det är en smygis.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.