Jag går på semester den 16e så gärna efter det!
 
Hej, jag hänger gärna på om det blir av med en träff!
Är ny på forumet, så en kort presentation är väl på sin plats.
Har en passion för alla typer av maskiner, Festool-junkie skulle man kunna säga.
Min favoritmaskin är överhandsfräsen, men har numera en ISEL-CNC som jag moderniserat
med nytt styrkort och ny frässpindel.
Snickrar en del möbler men det har mest blivit träskyltar och detaljer i ek på senare tid.
Vore kul att utbyta erfarenheter!

MVH/Bosse
 
Kul med fler!

Har Henrik O förslag på nytt datum?
 
Har det blivit något snickarmöte i Västerås?
 
Nu när sommarsemestern är över tar jag gärna en tur till Västerås om vi får ihop några intresserade och en lämplig dag. Kan ta med lite hyvlar om någon vill testa.
/B
 
Har jag vägarna förbi kommer jag gärna och deltar. Det har jag ganska ofta.
 
Hänger på jag med.
 
Jag är tillbaks från semestern och är beredd!
 
Konstaterade igår att jag är mer eller mindre uppbokad varenda helg till oktober, men blir det en träff innan dess ska jag ändå försöka närvara.
 
Bump!
Henrik O? Har du fått kalla fötter?
 
Hoppsan.

Nej, inte alls. Däremot verkar uppdaterafunktionen på forumet inte fungera som jag trodde. När vi diskuterade detta tidigare i sommar fick jag alla inlägg emailade men efter inlägg #30 ingenting -- förrän MattiasP's inlägg #40. Jag borde väl ha gått in och tittat på det men trodde att det var tyst eftersom det inte kom mail.

Hursomhelst, jag är med. Jag arbetar på och äger stället så jag finns här för det mesta. Det enda jag vet är att jag ska på persisk filmfestival i Uppsala helgen den 25-26 om jag inte får permission av Hon Som Bestämmer.

Eftersom det är krångligt att få till en tid som passar alla, och särskilt de som måste åka lite längre, har jag dock ett förslag: jag kör "öppet hus" nu på lördag den 18 september mellan 10-13. Betrakta det som en 'förträff' för de som befinner sig i/nära Västerås och råkar ha tid. Om ingen kan komma är det ok, jag är här hur som helst. Om ni kommer kan ni väl säga det här eller skicka ett pm.

Parallellt med det så posta förslag på datum/tid för en större träff.
 
Helgen efter (25-26/9)skulle passa mig, men sedan är det fullt ända till tredje helgen i oktober. Hoppas att det kommer några på lördag!
 
Vart i Västerås ligger snickarboa?
 
Vägbeskrivning finns i inlägg #24
 
Å va synd jag kan ej på lördag.
Hoppas att ni får det trevligt

Mvh Pär H
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.