Hej hej

nån som vet vart man kan köpa en typ fackla/eldsflamma i glas? Gärna lite större.
 
Att ha på väggen? En sån liten "öppen spis".
 
jo typ att ha på väggen. typ som en väggfast fackla fast i glas. Allt behöver inte vara i glas utan helst själva eldsflamman...hänger ni med?:)
 
Vet inte hur stor du vill ha, men K-Rauta säljer en mindre med en brännare, glas runt om, för 1295:-. Sen har de även olika storlekar uppåt i pris. Finns även att beställa på nätet om du googlar lite...
 
har försökt googla mig fra´m men hittar inget som jag tycker stämmer. Du har ingetn länk till den du menar på K-rauta? eller ett sökord eller dylikt,..har försökt kolla där men hittar inget:-/
 
Det finns en som boom har i flera färger. 995:- tyvärr brinner de bara i ca 30 min

http://www.boomstore.se gå till skorstensfria spisar.
 
njae...inte riktigt vad jag är ute efter.....alltså själva elden ska vara i glas...som en glaseldslåga och så ska den vara ihålig så man kan ha en glödlampa eller ljus eller dylikt innuti.....typ så man kan sätta på väggen som en fackla ...är ni med?:)
 
Det närmsta jag hittar är på barnavdelningen på ikea ;-) Tror inte det är så modernt som du vill ha det.
 
är inte alls ute efter nått modernt, snarare tvärt om. Kollade på IKEA men såg inegn eld eller fackla på barnavdelningen?
 
Nej det var just det jag menade, såg nu att jag skrev det lite dumt.

Tror inte det är så modernt. Det du vill ha. Det var det jag ville få fram med meningen =) IKEA i Älmhult hade för ett par veckor sedan när vi var där.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.