Slog igår till och köpte en deWalt dragare som jag så väl "behövde"
Idag gick jag in på Clas i sjön för att köpa hörlurar och kom ut med
sådana samt Cotech stora fräs för 299:- detta får man ju inte en
stavmixer för så jag kunde inte låta bli;)
 
Redigerat:
He he, jag beställde en Makita 5008mg cirkelsåg från Toolab igår, mest för att det var ett bra pris och för att jag "kanske" kommer att behöva den..........man är väl skadad på nåt sätt..........
 
K
Claes i sjön??
Vad är detta för något?
 
Claes i sjön är Clas Ohlson. Huvudkontoret ligger i Insjön.. där av Claes i sjön
 
Jan-L skrev:
He he, jag beställde en Makita 5008mg cirkelsåg från Toolab igår, mest för att det var ett bra pris och för att jag "kanske" kommer att behöva den..........man är väl skadad på nåt sätt..........
Det är därför man stänger ögon och öron när Festool kommer på tal så man inte börjar
med sådana,den här sjukdomen är dyr nog ändå:)
 
Själv kunde jag inte hålla mig från att köpa en Skil sticksåg strax innan stängning på Jula i Täby för 549:-.
Jag blev dock lite fundersam när det inte gick att hitta modellen på Skils hemsida och en googling på modellbeteckningen gav bara en massa öststatsträffar.
Har jag köpt en kinesmaskin som, på vägen till Sverige uppgraderats? till "sovjetmaskin" och därefter fått Skildekaler?!!

Är den något att ha tro, eller bör jag lämna tillbaka den snarast?
 
LilleNo skrev:
Själv kunde jag inte hålla mig från att köpa en Skil sticksåg strax innan stängning på Jula i Täby för 549:-.
Jag blev dock lite fundersam när det inte gick att hitta modellen på Skils hemsida och en googling på modellbeteckningen gav bara en massa öststatsträffar.
Har jag köpt en kinesmaskin som, på vägen till Sverige uppgraderats? till "sovjetmaskin" och därefter fått Skildekaler?!!

Är den något att ha tro, eller bör jag lämna tillbaka den snarast?
Den där känner jag igen, och jag är ganska säker på att det är en skil.
Även om det kanske är en uddamodell, jula och liknande säljer ju mycket sånt. :)
 
skalman1 skrev:
Den där känner jag igen, och jag är ganska säker på att det är en skil.
Även om det kanske är en uddamodell, jula och liknande säljer ju mycket sånt. :)
Ok, blev lite orolig först att den kanske skulle vara alltför udda. Men de T-blad som passar verkar vara standard och specifikationern ser bra ut IMO. Verkar vara en vettig maskin för mitt amatörbruk, så jag törs nog bryta förpackningen och använda den... :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.