F
Sänksåg Metabo KSE 55 Vario inklusive 1500mm styrskena för fantastiska 2495:-

Jag har dreglat över Makita SP6000 länge nu men inte kunnat motivera mig själv riktigt, det är för dyrt med en riktig sänksåg med tanke på att huset i det närmaste (vilket år som helst nu) är klart. Men med Bauhaus pris på 2495:- inklusive skena "SÅ LÅNGT LAGRET RÄCKER" så skyndade jag dit så fort jag kunde.

Visade sig naturligtvis vara "tryckfel". Dom hade tänkt sig 4495:- för den. Otroligt optimistiskt och ganska korkat av mig.

Är det trots allt ett bra pris eller får jag mer för pengarna om jag lägger till lite för en Makita eller nån annan bra såg?
Verkar varken vara väska till skenan eller "MetaBOX" till sågen med i det priset, väska till skenan skiter jag i men en systr till sågen vill jag ha.

Nån som provat sågen och vågar sig på en jämförelse med andra top of the line sågar?
 
Importera en Makita från England, inte farligt mycket mer pengar än Metabon...
 
F
StyrmanBerg skrev:
Importera en Makita från England, inte farligt mycket mer pengar än Metabon...
På vilken webshop hittar jag den billigast?
 
DeWalt DWS520 fanns enligt en tråd till ett vasst pris på Jula i Skara. Runt 3500:- inkl. moms. Fantastisk såg.
 
Jag skyndade mig också till Bauhaus när jag fick reklambladet i måndags, men det var ju långnäsa som fsn skrev.
Kul att se att någon mer än jag blev lurad i alla fall.
 
F
Fluxor skrev:
DeWalt DWS520 fanns enligt en tråd till ett vasst pris på Jula i Skara. Runt 3500:- inkl. moms. Fantastisk såg.
Fantastiskt pris om inte annat men jag tycker att Makitan är vassare.
 
F
Var och klämde lite till på Makitan, den är i mina ögon totalt överlägsen Metabosågen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.