Har ni tips på var jag kan hitta denna "ljusspiral". Det är som en grov metalltråd formad i en spiral med en massa värmeljushållare på. Ska sitta på väggen.

Här är en illustrativ bild ;)

ljusspiral.jpg
 
Hejsan!

Jag tror att den finns på "Rusta" om jag inte missminner mig....
 
Har även sett en liknande på Mique.
 
Den finns på dom flesta välsorterade inredningsaffärer. Vilken del av sverige bor du i?
 
Den billigaste finns nog på GeKås....där kostar den 149:- !
Själv köpte jag min på granngården för 200:-
 
Tack så jättemycket för alla svar!
Jag bor i Stockholm.

Den spiral jag tänker på liknar inte riktigt den som är från Rusta. "Min" är i metallfärg (grå) och inte svart som Rustas samt lite stramare i stilen, inte lika "plottrig" med andra ord. Kul idé med den målade cirkeln bakom!
 
Om du bor i Stockholm så tror jag att jag vet vilken du menar, jag har sett den i en inredningsbutik i Stinsens shoppingcentrum i Häggvik, jag funderade på att köpa den själv men det var ett tag sen så jag vet inbte om den finns kvar...Lycka till!! (Nu vill jag definitivt ha en när man såg alla fina bilder....!!)
 
Jag köpte min för sommarpris 149:-. Jag tror jag har den du menar. Grå och lite kantig i stället för rund... Jag köpte min i somras när vi var på Öland.
 
jessica skrev:
Jag köpte min för sommarpris 149:-. Jag tror jag har den du menar. Grå och lite kantig i stället för rund...  Jag köpte min i somras när vi var på Öland.

Aha! Den tycker jag att du kan få sälja till mig!  :-*
 
Jag köpte min på Village, kommer ej ihåg priset.
 
Beckers butiken (färgaffär/byggvaruhus) i min stad hade kampanj på denna under september, tror det var 299:- dom tog för den.
Borde vara samma på övriga Beckers butiker i landet.

/A
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.