Köpte ett poolpaket från Miamipool, undra om det är flera som har dålig erfarenhet av detta företag?
Dåliga på att höra av sig, försöker umdgå sitt ansvar, verkar ha en linje, krångla till det för kunden så de slutar att tjafsa.
Detaljer i deras paket är ej genomtänkta, vid påpekande så har de aldrig hört talsa om de bekymmer man stöter på, är självklara saker det ej kan funka så de säger.

Hoppas flera vill lämna synpunketr här på det företaget
 
Mycket oseriöst företag. Mina föräldrar hade problem med att sand kom in i poolen, och dom hittade på ursäkter att det var det ena felet efter det andra. Till slut hotade morsan med att gå till programmet PLUS då började det hända lite.
VD För företaget är riktigt dålig hoppas företag bara dör ut. Återförsäljarna där vi bor är inget att ha heller tar inte på sig nånting.
 
Jag tycker nog att Maiamipool generellt sett är ett bar företag. Men som alltid så är den viktigaste länken din lokala återförsäljare. Jag skulle vilja säga att han/hon står för 80-90% av det totala intrycket man får av en pool-leverantör.
 
Milkshaken
I poolboomen som har varit och som fortfarande är, så är det många som söker lyckan att kunna distribuera poolprodukter... alla är tyvärr inte lämpade. precis som Nimjaneb säger så är nog inte moderbolaget någon större akilleshäl, utan det ligger på dom som säljer och monterar... jag tycker att varje individ som har problem med olika saker ska höra av sig till den riktiga källan. Då blir det oftast självsanering på dom som är mindre seriösa, vilket leder till att dom mer seriösa får plats...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.