Tutorna hatar jag och det förstör mycket av stämningen tycker jag. Speciellt för man måste ha så väldigt låg ljudvolym på tv:n så man inte uppfattar pratet. Detta när ungen sover. Han sover gott till att det kapas och skruvas men inte tutor.

Jag tror inte holland håller men hoppas verkligen det iaf. De är en av få som spelar rolig fotboll. Underhållande.
 
estwing skrev:
va det hands på robinho igår vid 2-0???
hahaha
Hands på Luis Fabiano menar du. Det var det absolut. Två gånger till och med.
 
idag gäller det..
tar sig frankrike vidare?
sydafrika tutar la sönder hela franska laget...haha
 
Gökhan skrev:
Hands på Luis Fabiano menar du. Det var det absolut. Två gånger till och med.
självklart va det fabiano....
 
ByggareNick skrev:
Han sover gott till att det kapas och skruvas men inte tutor.
Fler som har bygg-barn med andra ord, sågen går bra men telefonen vaknas det av.
Stackare
 
Det är egentligen inget fel på själva tutorna, om det tutades när det var nära mål eller efter mål etc. Nu tutas det i 90min och då blir det bara ointressant.
 
tallmilan skrev:
Fler som har bygg-barn med andra ord, sågen går bra men telefonen vaknas det av.
Stackare
kan ej fatta att pöjken min kan söva när jag håller på hemma å håålt på som jag gjort...
mvh
estwing
 
Är det bara jag som tycker att denna upplaga av VM i fotboll har bjudit på ovanligt trista och händelselösa matcher (jämfört med tidigare VM och EM)? Med ytterst få undantag. Jag är faktiskt ganska beviken.
Men visst sitter jag där vid TVn ändå, och hoppas på bättring =)
 
håller me dig fullständigt.
känns inte som ett wm faktiskt...
kan vara så att topplagen haft svårt att prestera samt att medellagen lägger sig på defensiven å då svårt att näta.
kul att det lossnade för portugal igår..
kul match...
mvh
estwing
 
De visade inte matchen mot Brasilien i NordKorea för de trodde att de skulle få storstryk, så de visade matchen mot Portugal istället ... he he

Men allvarligt - det är aldrig roligt att kolla på gruppspel
 
En match som slutar 7-0 är ju egentligen inte kul att kolla på. Ett riktigt bra lag som möter ett riktigt dåligt som blev sämre är inte så spännande.
Det som är roligt är ju att det så sällan händer.

Hur gick de förresten för de 4 nordkoreanerna som "försvann"? Hörde inget mer förutom att nordkorea skulle komma med en förklaring senare.
Sjukt land det där.
 
ass skrev:
Är det bara jag som tycker att denna upplaga av VM i fotboll har bjudit på ovanligt trista och händelselösa matcher (jämfört med tidigare VM och EM)? Med ytterst få undantag. Jag är faktiskt ganska beviken.
Men visst sitter jag där vid TVn ändå, och hoppas på bättring =)
Jag tycker faktiskt matcherna har varit rätt spännande och intressanta nu mot slutet. Första omgången var rätt tråkig men sen blev det bättre. Och nu kommer det nog bara att fortsätta att bli bättre ända fram tills finalen.
 
brassarna klara med en lätt match....
ser fram emot tyskarna mot argentinarna. där har man redan en finalmatch tidigt...

spanien i derbyt mot portugal kan blio en rysare till straffar...

mvh
estwing
 
estwing skrev:
brassarna klara med en lätt match....
ser fram emot tyskarna mot argentinarna. där har man redan en finalmatch tidigt...

spanien i derbyt mot portugal kan blio en rysare till straffar...

mvh
estwing
Jag tror att båda matcherna idag kan bli riktiga rysare. Paraguay - Japan känns lite som en klassisk 0:0 match. Ska dock bli väldigt intressant att se vem av dessa som kommer ut som vinnare ur den matchen. Dessutom är Honda i Japan alltid väldigt sevärd.
 
Härligt Holland.
2 första målen var ju riktigt fina.

Då får vi se Holland - Tyskland i final på söndag då.

Riktigt roligt om det blir Tyskland för jag Tippade på Holland och just tyskland som vinnare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.