Någon som har koll på hur Trivselhus Wise (framförallt 1-4) ligger i pris? De har så taskiga öppettider så missar alltid att ringa.
 
patrikberntsson skrev:
Någon som har koll på hur Trivselhus Wise (framförallt 1-4) ligger i pris? De har så taskiga öppettider så missar alltid att ringa.
Jag skall bygga ett Wise, eller som det hette tidigare, Futura. Vi hade kollat på LB-hus och Myresjöhus tidigare men så fastnade vi för en tomt som var knuten till trivselhus. VI har faktiskt blivit förvånade över priset. Riktigt bra standard från början, mycket av det vi har pratat som tillval hos LB har varit standard redan hos trivselhus.

Svårt o säga pris men jag tycker verkligen du skall ta o ringa dem för att få ett pris
/Kono
 
Ringde dom faktiskt idag, och Wise 2 hamnade på 2 miljoner + 50k för ryggåstak ungefär. Får se, gillar trivselhus, men har ett maxtak på husbygget (exkl bygglov, kvalitetsansvarig, anslutning el och va) på 2 miljoner.

Har kollat på LB-Hus Classic 140 och Onsalavillan 1133s. Som ligger ganska rätt i pris.
 
Försök pruta lite :).
Något som jag tycker är positivt med Trivselhus är att det knappt finns några negativa inlägg här om Trivselhus. Vi kollade lite på första villan också men hann inte riktigt fått något grepp om dem. Vi var rätt inne på LB först men nu verkar rätt många här på forumet klaga lite på dem.

/Lars
 
Fast de som klagar på LB är ju jättegamla grejer och de flesta är bara upprepningar. Tycker de verkar som väldigt seriösa.

Självklart ska jag försöka pruta :) Får väl ställa de tre emot varandra.

Trivselhus har jag faktiskt inte hört ett ont ord om. Sen är det ju riktigt schysst standard.
 
Japp, även om det tar lite tid o sätta sig i ett antal leverantörers leveransbeskrivningar så är det värt när man skall försöka jämföra de olika. Lycka till!
 
I
Ta kontakt med dom om ni ska bygga säger jag bara!
Det som är standard hos dom från början är oftast dyra tillval hos andra!
Ett otroligt seriöst företag!
 
Användare ironsavior jobbar i säljorganisationen för trivselhus, och har därför stängts av.
Seriöst???
 
hempularen skrev:
Användare ironsavior jobbar i säljorganisationen för trivselhus, och har därför stängts av.
Seriöst???
hehe tyckte det var lite väl stående ovationer för att vara en kund.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.