Har nytt kök, men hittills ingen fläkt. Siemens häll och ugn, samt DM, och Husqvarna kyl/frys, men känner absolut inget behov av att följa märke på fläkten.

Köket har inga överskåp på "arbetssidan", och fläkten sitter nästan längst in i parallelköket. Letar efter en 80-90 cm bred fläkt, bra sugförmåga, rostfri, tyst (kan inte ha motor på vinden). Ert bästa tips?

Var jättenöjd med min Fokus (Fjäråskupan) fläkt i förra huset, men den är tyvärr lite för dyr (ca 12') för min nuvarande kassa.
 
Bästa fläkten är väl Fjäråskupan som du har haft i dit förra hus,gå till prisjakt så ligger Fjäråskupans fläktar mellan 7-9000 kr i den storlek du vill ha.
 
Tack. Ja, jag får nog "krypa till korset" och ta en Fjäråskupan iaf. Det är väl inte värre än att man får spara in på något annat...
 
De må va snygga men min gav upp efter drygt en månads användande och deras service har visats sig vara allt annat är man kan önska sig. Nästan tre månader har nu gått och den är fortfarande inte reparerad trots att de flera gånger lovat att nåt ska hända.
:@
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.