Och jag njuter på en 24" wide här borta.
Bästa komma hem presenten hittills :)
 
mycke_nu skrev:
Sekvensen

1. Starta webläsaren och gå till elforumet (exvis): [länk]
2. Klicka på Senaste Inläggen och hamna på inloggningssidan: [länk]
3. Logga in

Man hamnar nu på en helt blank sida: [länk]

Går man på nytt till exvis [länk] finner man sig vara inloggad och allt fungerar normalt.

(Detta med Firefox 3.6.2)
Lyckades aldrig återskapa detta fel, men det ska i vilket fall vara fixat nu. Säg till om så inte är fallet.
 
cheetah1 skrev:
Jag vet inte, men jag började få mail på varje enskilt nytt inlägg i varje tråd jag nånsin skrivit nåt i helt plötsligt, gick in och tittade och upptäckte att det plötsligt låg bevakningar på alla trådar, fast jag en gång stängt av det. Tänk om jag skulle få mail från alla forum så fort nån har skrivit nåt! Det skulle ju bli flera hundra mail om dagen! Nä, jag kollar själv i dom trådar jag är intresserad av. Senaste inlägg är den enda funktionen jag använder, och snabbsvar också för den delen.
Vi har ändrat standarden för prenumerationer från veckovisa notifieringar till direkta notifieringar i hopp om att svaren ska trilla in snabbare. Du hanterar dina inställningar för befintliga prenumeration under Prenumerationer men du ändrar standardinställningarna för framtida prenumerationer under Inställningar > Redigera alternativ.
 
Försvann "bevakningar"-knappen igen?
 
Bevakningar bytte namn till Prenumerationer.
 
Det som jag brukar använda fungerar utmärkt. Tack.
 
Nu har det väl ändå kört ihop sig någonstans...

Kör Firefox 3.6.3, Windows XP med alla uppdateringar.
 
Felet ska vara åtgärdat. Vi har under dagen idag snabbat upp sidnedladdningen genom att införa något som heter Single Page Call. Detta innebär att annonserna kallas på en gång per sidladdning istället för åtta. Säg till om ni märker att något ser tokigt ut.
 
Har ni tagit bort/flyttat bredda sidan funktionen igen? Hittar den inte längre och efter cookie-rensning på datorn är allt otroligt smått igen!
 
Vi flyttade "bredda sidan"-funktionen i samma veva som vi la tillbaka svarta listen för ungefär 2 månader sedan. Du hittar funktionen genom att klicka på ditt användarnamn i svarta listen och därefter klicka på << >>.
 
  • Gilla
Tabors39
  • Laddar…
Åååh det var ju en bra funktion. Den ska jag använda. Ska det se ut så här?
för bred.png
 
Jonas L 84 skrev:
Ska det se ut så här?
[bild]
Det försvinner så fort du klickat på uppdatera.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.