Mikael_L skrev:
Nu denna morgon har jag hittills svarat i två trådar genom att råka trycka "nytt ämne", suck ...

Jag saknar verkligen en svara-knapp högst på sidan ...
Samma gäller mig.
 
Mikael_L
Mikael_L skrev:
Nu denna morgon har jag hittills svarat i två trådar genom att råka trycka "nytt ämne", suck ...

Jag saknar verkligen en svara-knapp högst på sidan ...
Nu hände det igen, undrar om jag kommer lära mig ... :S
 
Ta bort reklamen som tar upp halva sidan...
 
Snälla. Kan vi ha kvar "svar" bredvid "Nytt ämne" knappen?

SNÄLLA?
 
Vart har mina bevakningar knappen tagit vägen?

edit: Eller är det den som är "Mina inlägg" ?
 
Redigerat:
danielr112 skrev:
Vart har mina bevakningar knappen tagit vägen?

edit: Eller är det den som är "Mina inlägg" ?
Mellan PM och Inställningar uppe till höger. Heter Bevaka numera!

Jag hatar det nya upplägget!
 
Jo men den får man väl bevakning på en redan tråd? Jag vill ha knappen för att visa sina bevakningar. vilken det nu ska vara. Dvs så som de var innan :/


edit: de var visst den. vettefan va ja tryckt innan. Dock e ju namnet galet....
 
Per Eskilsson skrev:
Att införa popuplösningen för inloggning var nog en felaktigt beslut som vi bör revidera. Tack för feedback, säg gärna till om ni hittar något annat som kan förbättras.
Det går att logga in utan pop-up fönster om man först klickar på exvis Senaste Inläggen. Då kommer man till en "normal" inloggningssida.
 
va skönt med å kunna bredda sidan då jag skaffade ny skärm 24" wide
upptäckte efter jag skaffade skärmen att webbläsaren ser/såg lite fjuttig nu förtiden
 
C
Jag vet inte, men jag började få mail på varje enskilt nytt inlägg i varje tråd jag nånsin skrivit nåt i helt plötsligt, gick in och tittade och upptäckte att det plötsligt låg bevakningar på alla trådar, fast jag en gång stängt av det. Tänk om jag skulle få mail från alla forum så fort nån har skrivit nåt! Det skulle ju bli flera hundra mail om dagen! Nä, jag kollar själv i dom trådar jag är intresserad av. Senaste inlägg är den enda funktionen jag använder, och snabbsvar också för den delen.
 
OOOO TAcK!

Nu kan man posta svaren som människa :)
 
Tack för feedback. Nu har vi lagt tillbaka "Posta svar"-knappen och inloggningsformuläret samt döpt om "Bevaka" till "Prenumerationer". Färre klick och tydligare helt enkelt.
 
De nya namnen gjorde susen!
 
Mikael_L
Per Eskilsson skrev:
Tack för feedback. Nu har vi lagt tillbaka "Posta svar"-knappen..
Pris ske gud ... :D

Tackar.

Sen kan jag tipsa de som ej provat, prova "sortering - linjär senaste överst". Du kanske gillar det. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.