Nimajneb skrev:
Vill fortfarande inte.

Kan det ha med att jag sitter med en liten 10.8" EeePc med 1024x600 skärmupplösning?

Testat chrome, firefox o IE8 allt på WinXP

Mkina inlägg ser jag tex... verkar bara vara breddningen
Tidigare syntes Bredda sidan bara om man hade ett webbläsarfönster som var bredare än 1024. Det var därför den inte syntes för dig. Men nu har vi ändrat så att Bredda sidan syns för alla oavsett bredd på webbläsarfönster. Förhoppningsvis blir det lite mindre förvirrande när länken syns hela tiden.
 
MathiasS skrev:
Breddningen syntes till en början, nu har den försvunnit.....!
Till att börja med är breddningsinställningen sessionsbaserad. Detta innebär i princip att den försvinner av sig själv efter ett tag.

Flommy håller nu på att titta på om han kan fixa så att inställningen knyts till användarkontot istället. Om det går att lösa kommer den att följa med dig som en trogen hund i alla webbläsare och datorer (åtminstone så länge du är inloggad).
 
Funktionen för att bredda sidan var ju , som min lillebror skulle sagt, fett nice! En mycket efterlängtad funktion när man sitter på en 21" widescreen med 1680*1050 upplösning.
 
mycke_nu skrev:
Måste säga att det var bättre förr när inloggningen inte innebar att klicka sig igenom ett extra fönster.
Bra synpunkt! Finns det fler än du, Daniel_N, emigrating och Marléne som inte gillar "popup"-inloggningen?
 
mycke_nu skrev:
Litet skönhetsfel:

På sidan som kommer upp efter utloggning visas fortfarande knappen Logga ut istf Logga in.
Är åtgärdat nu.
 
Per Eskilsson skrev:
Bra synpunkt! Finns det fler än du, Daniel_N, emigrating och Marléne som inte gillar "popup"-inloggningen?
Jag ser inget mervärde med popuplösningen, blir som sagt bara problem för vissa mobiltelefoner.
 
Att införa popuplösningen för inloggning var nog en felaktigt beslut som vi bör revidera. Tack för feedback, säg gärna till om ni hittar något annat som kan förbättras.
 
Mikael_L
Jag vill också gnälla på förändringar som jag inte gillar.

Jag saknar möjligheten att svara när jag är högst upp på sidan, det fanns en knapp där också förut.

För mig som valt "visa inlägg i omvänd följd", dvs senaste inlägg högst på sidan, är det ett riktigt otyg att ändå behöva bläddra ner hela sidan för att svara.


Sen var det lite ointuitivt med "svara" och "avancerat läge" knapparna. Men det kanske bara beror på att jag tidigare blivit van en annan utformning. Ändra inte detta bara för min skull i alla fall. :)
 
Mikael_L
Jag kom just på att jag kan ju också välja citera på precis vilket inlägg som helst, och börja med att radera hela citeringen, om jag nu vill ha ett tomt fönster utan att scrolla sidan ner.
Här är det Per's inlägg som är citerat, men det syns väl inte. :)
:) :cool:
 
Menq(;^;)p
Varför ligger Svara under Avancerat läge? Jag vill inte snabbsvara :(
 
Mikael_L skrev:
Jag vill också gnälla på förändringar som jag inte gillar.

Jag saknar möjligheten att svara när jag är högst upp på sidan, det fanns en knapp där också förut.

För mig som valt "visa inlägg i omvänd följd", dvs senaste inlägg högst på sidan, är det ett riktigt otyg att ändå behöva bläddra ner hela sidan för att svara.


Sen var det lite ointuitivt med "svara" och "avancerat läge" knapparna. Men det kanske bara beror på att jag tidigare blivit van en annan utformning. Ändra inte detta bara för min skull i alla fall. :)
Ska kolla hur många som har valt "visa inlägg i omvänd följd".
 
morsan skrev:
Menq(;^;)p
Varför ligger Svara under Avancerat läge? Jag vill inte snabbsvara :(
Hur menar du? På vilket sätt ligger Svara under Avancerat läge?
 
Mikael_L
Nu denna morgon har jag hittills svarat i två trådar genom att råka trycka "nytt ämne", suck ...

Jag saknar verkligen en svara-knapp högst på sidan ...
 
Mikael_L skrev:
Nu denna morgon har jag hittills svarat i två trådar genom att råka trycka "nytt ämne", suck ...

Jag saknar verkligen en svara-knapp högst på sidan ...
Jag saknar också en svara-knapp. Ser inga möjligheter att svara alls fakiskt förutom att trycka på "Citera"...

Kan inte se Bevakningar längre heller :(.
 
Ah nu hitatde jag "Bevakningar" längst upp i "Logga Ut"-menyn. Lite ointuitivt kanske men man vänjer sig nog.

Fattade även hur jag ska svara utan en svara-knapp, men man är sugen på att trycka på "Nytt ämne" varje gång.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.