Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Hej!
Vill stämma av om någon på forumet har erferanhet av företaget Litabygg. de säger att de har både f-skattsedel, moms redovisning och ansvarsförsäkring.

Första intrycket via mejl från dem verkar vara ok. Har bokat in dem på ett möte nu den 27:e och skulle uppskatta om någon har några kommentarer för mig att ha i åtanke när jag träffar dessa herrar.

Tack!
Sibelle
 
Dem känns ju lite sådär. Inget jag skulle släppa in och göra ett badrum bara sådär. Men att ha ett par snickare som hamrar lite här och där och betala i efterskott hade väl fungerat.
 
Om du tittar på deras hemsida så jobbar om ju bättre än en svensk, de dricker heller inte kaffe på arbetstid. Det är väl klockren information.

Undrar bara om jag får skriva att jag är bättre än exempelvis polacker när jag annonserar.:rolleyes:

Liten fundering från

/ Bara jag
 
Hej,

hur gick det med den här firman?


sandelius skrev:
Hej!
Vill stämma av om någon på forumet har erferanhet av företaget Litabygg. de säger att de har både f-skattsedel, moms redovisning och ansvarsförsäkring.

Första intrycket via mejl från dem verkar vara ok. Har bokat in dem på ett möte nu den 27:e och skulle uppskatta om någon har några kommentarer för mig att ha i åtanke när jag träffar dessa herrar.

Tack!
Sibelle
 
Är åxå nyfiken? Någon som har erfarenhet av litabygg?
 
Har kontaktat dom oxå, nyfiken på omdömen, ingen som haft med dom att göra? (för osss gäller det sten/markarbete)
 
vi gick inte vidare med litabygg. jag börjar dock att förstå hur de jobbar. XXX är kontaktpersonen du har första kontakten med sen är det beroende på vilket jobb du behöver hjälp med så skickas en arbetsledare till dig. Den här arbetsledaren kan som sagt vara mycket varierande i kvalitet och för vår del blev det en rätt obehagligt möte. Med tanke på att vi behövde någon som kunde resa vårt hus och om inte kemin funkar och man får en dålig magkänsla är det bara att lägga ner i min mening.
 
Redigerat av moderator:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.