Jag vet inte vad som är upp och vad som är ner på denna tapet. Blommorna växer åt båda hållen.

Hilfe bitte.20401301_l.jpg
 
Spelar de nån roll?
 
Början av rullen är upp(tvärt emot bilden),då upplever du nog att blommorna hänger ner lite mer.
 
Rrrrr skrev:
Spelar de nån roll?
Ja precis. Sätt den som du vill, de e din kåk å din tapet.
 
Jamen hallå, sätter jag den åt fel håll och inser detta efteråt så kommer bara vetskapen om det att plåga mig i all fortsättning.
 
Rullens början är oftast uppåt på väggen! Och det ser ut som om det ska vara så även i detta fall.
 
Håller med. Jag tycker också som är neråt på bilden ska vara uppåt på väggen. Snygg tapet förresten. Vad heter den?
 
Tack för svaren, ni har nog rätt.

Det är Rustas tapet faktiskt. Men den är fin och bra kvalite. Det är en sidenmatt lite filtaktig struktur och mönstret är slätt och lite silver. Easy up. Kostar ordinarie 169kr rulle, men fick de vid utförsäljning för 49kr rulle.
Den finns nog kvar i sortimentet för 169kr rullen.
Den kommer passa bra med antiklister, stuckatur och lamprosetter i det rum jag hade tänkt inreda.
 
En Easy-uptapet är nästan alltid rullad så att du kan lägga den i ett papp-tråg på golvet och dra upp den eller fästa tapeten upptill och sen dra ner rullen mot golvet om du vill hålla rullen i handen. Alltså tvärt emot hur den är på din bild.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.