Letar efter fyra ben till en Dewalt 74x, ELU TGS 172/173 eller defek maskin med ben för under 800:- :)

/Björn
 
Har du kollat att köpa ben som reservdelar?
Artnr: 869199-00 LEG SA, 4st

Kontakta SMS-service, http://www.smsservice.se/ eller ngn handlare i din närhet.
 
Eller bara kapa till rör och sen köpa plastfötterna som reservdelar? Benen på TGS:en är ju väldigt enkla.
 
Redigerat:
Tack för svaren tog lite tid från min sida hade "veckovis meddelande..." valt

England har jag redan checkat och frakten tar död på den affären 4x12£ + 35£(frakt) jämfört med Industriboden 758:-

Daniel_N: Tror att ditt alternativ blir klart billigast och är benen bara modell raka rör så blir det ju som orginal om man köper 4 plast fötter.

Daniel du råkar inte ha måtten på benen?

Hälsningar

Björn
 
berra77 skrev:
Tack för svaren tog lite tid från min sida hade "veckovis meddelande..." valt

England har jag redan checkat och frakten tar död på den affären 4x12£ + 35£(frakt) jämfört med Industriboden 758:-

Daniel_N: Tror att ditt alternativ blir klart billigast och är benen bara modell raka rör så blir det ju som orginal om man köper 4 plast fötter.

Daniel du råkar inte ha måtten på benen?

Hälsningar

Björn
Nej det har jag tyvärr inte, men det är bara att välja en längd som blir lagom arbetshöjd för just dig. Tänk på att de ska skjutas in en bit i maskinen, och att det är lite olika höjd på klyvbordet och kapbordet. För min del så gillar jag höga bord, och hade förmodligen gjort benen lite längre än original.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.