Har hittat ett vinylgolv hos Tarkett som dock inte finns med i deras sortiment i Sverige. Närmaste jag hittade var väl i Tyskland. Någon som har tips på någon web-butik som säljer golv där eller hur jag annars enkelt kan lösa det (inte åka till tyskland:))?
 
Eftersom Tarkett har en hel del produktion i tyskland borde det inte vara en omöjlighet att få en återförsäljare i sverige att beställa (med lite trixande). Problemet kan vara att få det kapat i tyskland. helrulle är nog enklare (men det misstänker jag blir en aning för mycket matta för dig) ;)
 
Om du fixar artikelnummer/kollektion så kan jag kolla upp. Tarkett har en hel del artiklar tillgängligt som inte finns på svenska sidor.
 
Hej pon hade du ffarande möjlighet att få fram tarkett golv? Mvh
 
S Samir_88 skrev:
Hej pon hade du ffarande möjlighet att få fram tarkett golv? Mvh
Har du artikelnr så kan jag kolla
 
S Samir_88 skrev:
Jag länkar över vilket golv det är på Bauhaus hemsida det finns så många nummer så jag vet ej vilket jag skulle skriva isf. [länk]
Oki, jag kollar när jag kommer till jobbet och återkommer.
 
P Pon skrev:
Oki, jag kollar när jag kommer till jobbet och återkommer.
Samir, det där priset var inte nått jag kunde slå ens med vilja tyvärr trots att jag köper direkt från Tarkett.
Deras pris är bra så gå på det
Förra året hade Tarkett en drive för oss pallkunder och då hade vi hamnat där omkring eller strax under.
Hoppas du hittar nått golv
 
Jättesnällt att du tog dig tiden och kollade åt mig! Tack ha en fin dag.
 
  • Gilla
Pon
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.