Hej
Finns det någon här som köpt massagebadkar badkar från Pm-hem? Synpunkter på dem?
Även tips på andra fabrikat av badkar mottages tacksamt.
 
Jodå jag har köpt av de och det fungerade bra, dock är det ingenting som har krånglat med badkaret så jag vet inte hur de fungerar om det skulle göra det, är ju inte förens då företag sätts på prov egentligen.
 
Jag har tänkt att köpa ett viskan bubbelbadkar från dom. Jag har mejla några gånger med frågor och fick rätt snabba och bra svar. Men nu när jag har mejlat och förbokat ett viskan så har jag inte fått något svar. Jag har mejlat 2ggr. Första gången för över 2 veckor sedan utan svar. Tror jag ska ringa och höra med dom. Dom har ju iaf bra priser.
 
Jag har skickat två mail till dem utan att få nåt svar alls. Nyss när jag ringde och frågade om de hade en viss höger-modell på lager (vilket inte gick att se på hemsidan) sa killen i luren bara "Vet inte" och kopplade bara ner samtalet. De verkar väldigt skumma, och jag kommer definitivt inte att handla därifrån!
 
Vi har också ett kar från PM-hem.
Jag mailade också utan framgång, ringde istället.
3 dagar senare så stod karet på plats.
Ca 1 år sen vi köpte det, inget har börjat att krångla ännu.
 
Ni som har köpt massagebadkar hos dem...
Är de högljudda? Kanske svårt att jämföra med andra kar men hur upplever ni dem!?
Tänkte mig ett Storsjön kar. Verkar ju iaf vara bra med utrustningen, som ingår i priset väl?

Mats
 
Känner PM-hem personligen och tänker givetvis inte uttala mig om deras produkter då det skulle kunna misstolkas som säljsnack.

Men kan bara säga angående dåligt med svar osv att PM-hem håller på och bygger helt nya stora jätte lokaler och jobbar dygnet runt med detta. kanske vissa kunder blivit lidande. Datasystem som inte e på plats, telefonväxlar som inte är igång efter ordning osv.

Nu när ni vet det så kanske ni kan ha lite överseende.

Mvh dell
 
Nu var det ett tag sen vi handlade vårt badkar men det sitter några munstycken i nacken som inte går att koppla ur tyvärr, de är av någon roterande variant och är helt värdelösa.
Tycker inte att det är så högljutt men det är klart att den hörs men det gör det nog på alla badkar med massage om man inte ställer pumpar i ett angränsande rum.
 
Jag mejla ett par ggr och fick svar dagen efter. Men när jag mejla och skulle beställa badkaret jag ska köpa så fick jag inget svar. Så efter ca 4 veckor så prova jag ringa och då svara han jag mejlat till. Då sa han att han inte hade fått mitt senaste mejl. Men då förboka jag ett Viskan bubbelbad när jag ändå prata med honom. Jag hade lite frågor och han svara mycket bra på dom och förklara det jag undra över. Jag skriver när jag har varit och provlegat/köpt karet.
 
Igår åkte jag och hämta mitt Viskan bubbelbad. Dom hade lite öppet lite extra länge då jag hade långt att åka och vart lite sen. Men när jag väl va framme så hade dom väldigt fint i visningslokalen och bra och kunnig kille jag prata med. Den ända som stanna kvar ca 40min för min skull. Nu står badkaret i sovrummet i väntan på att monteras så fort badrummet är klart. Jag skriver igen när jag har provbubblat det.
 
Någon som har köpt Viskan och har lite kommentarer??
 
Som du ser mitt senaste inlägg här ovanför så köpte jag ett viskan i sommras.

Jag är mycket nöjd med det. Det är en skön tid när man ligger där och har det bra. Ett tips till er som ska köpa bubbelbad. Köp ett med luft. Det är 80% av det sköna. Det har jag märkt nu när tyvärr min luftkompressor har slutat funkat efter ca 2 månader. Jag tycker det är lite litet för mina 193cm och nackstöden är lite hårda. Men det är bra snyggt när det står där i badrummet p.g.a den bra designen.

Fråga om det är något speciellt du undrar över.
 
Alltså rekomenderar du inte att köpa Viskan eller hur menar du?
 
Jo det gör jag. Det är iofs det ända jag prova bubbla i men det är underbart innan kompressorn la av. Det är lagom stort för dom flesta badrum och den ovala sidan gör att det inte ser så tråkigt ut som alla vanliga rektangulära. Jag tror inte att pm hem har något som är bättre för samma pris. Inte någon annan stans i Sverige häller för den delen. Det är bara att köpa om du funderar på det.
 
Du kanske hade lite otur med kompressorn, hur har din reklamation hanterats?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.