Vid varje namn så står det ju vilken "nivå" (vet inte riktigt hur jag ska benämna det... :) ) man har på forumet.

Hur klättrar man ?
E nyfiken vad som ligger till grund till dessa nivåer, antar att det e baserat på antalet inlägg eller så.

Har bara skummat igenom lite snabbt men jag fann följande nivåer:

YaBB Newbie
YaBB Junior Member
YaBB Full Member
YaBB Senior Member
YaBB God

 
Ju mer du skriver desto fler stjärnor, stjärnorna är alltså ett mått på hur mycket dötid du har på jobbet... Vi med 5-stjärnor och guds-status är alltså inte nödväntigtvis särskilt listiga, men vi har mycket tid... 8)
 
Just nu har jag mycket dötid på jobbet.... så det borde ju innebära att jag snart får fler stjärnor.
;D ;D
 
Hoppas bara ni "som har sista spiken i" inte glömmer oss som inte fått i den första än ;) Ni har ju massor med erfarenheter bakom er som är guld värda för oss.

Kunskap i sig är ju lika med makt! Er kunskap=vår makt! :D :D
 
Ja du vägen till den sista spiken kan bli löjligt lång... Och vem vet, snart kanske spikjävlarna ramlar ut igen. Mer om detta på min hemsida ( om det nu nånsin blir nån :'()
 
Bob_the_builder
xrister skrev:
Hur klättrar man ?
E nyfiken vad som ligger till grund till dessa nivåer, antar att det e baserat på antalet inlägg eller så.
Inte alls. Det baseras på den kvalitet forumadministratören tycker dina inlägg håller. ;D
 
tack för den BtB då har jag många smarta idéer alltså 8)
 
Nej BjB det har med hur många inlägg du har, även när några inlägg är bara strunt. ;D ;D

God has spoken ;D ;D ;D ;D
 
Sweli skrev:
God has spoken  ;D ;D ;D ;D
Sweli; du glömde ett " ;D"... 8)
 

Äntligen förstår jag hur ni lyckats med så många inlägg...
;D ;D ;D ;D - ;D ;D ;D= ;D
 
Ha ha Ha Ha

Har missat att jag blivit befodrad till Junior member...
;D ;D ;D ;D- ;D ;D= ;D ;D

Men i den här takten ligger nivåerna snart bakom mig..

/ Sabina
 
Jag ser nu hur ni har lyckats stiga....

;D - >:( = :D

 
Jahaaaaaaaaa...ä dä så.. :D :D :D
 
Inget att sträva efter, känns dölarvigt hela grejen. skulle vilja ha bort alla stjärnorna, men då måste man byta namn och det rörde bara till det 8)
 
Hmmm :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.