Ja, för att hålla fötterna torra.

Tanken var också att ha alla verktyg och arbetsbänk i garaget och snabbt och lätt kunna springa ner och hämta en skruvmejsel istället för att ha en uppsättning grejer inne i huset också.
 
Läste på en amerikansk blogg eller liknande om ett vräkigt amerikanskt garagebygge där dom byggde källare till garaget med bio, gym m.m., och där var även en tunnel från hus till garage. Hittade nog länken här på forumet någonstans har jag för mig. Har väl kanske inte så mycket med din tunnel att göra, men kan nog vara kul att läsa om du hittar den.
 
Finns väl en typ av fordonsmonterad kedjesåg man kan använda? Typ med diamantkedja och vattenkylning. Vet dock inte om cramo har ;)

Annars är nog det mest rimliga att spränga, rätt gjort så går det galant.
 
P
... och det går inte att bygga ett trädäck som räcker så långt att du kan bygga "tunneln" utan att spränga?

Det blir ju klart billigare och dessutom får du ju ett bra ställe att placera grillen och badtunnan på. :)
 
hur gick det? Blev det av med din batmantunnel? Hade vart extremt kul att se bilder isåfall!
 
S sussens skrev:
hur gick det? Blev det av med din batmantunnel? Hade vart extremt kul att se bilder isåfall!
Nix, det blev inget med min tunnel - tyvärr.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.