5.2 racing skrev:
[länk]

Journey - Dont stop believing.

Grymt bra.
Indeed! Upptäckte den när jag såg slutavsnittet på sopranos för nåt år sen! Kanonlåt! Länken visar dock glenn killing i manegen.

En låt i samma Genre, men kanske inte samma kaliber är denna:

Kansas - Carry on my wayward son : http://www.youtube.com/watch?v=CB17uWuBrL0
Kasst ljud dock.

Denna är kanon med! Three Dog Night - One is the lonliest number

http://www.youtube.com/watch?v=pUlw3ACdN5s
 
På den tiden man köpte skivor i butik roade jag mig ibland att plocka på mig skivor med tilltalande omslag och, enligt mig bra bandnamn. Förvånansvärt ofta visade det sig att jag gillade musiken.

En platta som uppfyller alla villkor och som jag hittade på detta sätt var This Fish Needs A Bike - Between A And B. Tyvärr går det nog inte att få tag på skivan längre och albumet finns inte heller upplagt på vare sig Youtube eller Spotify.

Dock kan man lyssna på en del låtar via deras hemsida samt My Space

Hemsida
My Space

Låten Putting My Suite On finns dock på Youtube, med skivomslag och allt.
 
joflopp skrev:
På den tiden man köpte skivor i butik roade jag mig ibland att plocka på mig skivor med tilltalande omslag och, enligt mig bra bandnamn. Förvånansvärt ofta visade det sig att jag gillade musiken.

En platta som uppfyller alla villkor och som jag hittade på detta sätt var This Fish Needs A Bike - Between A And B. Tyvärr går det nog inte att få tag på skivan längre och albumet finns inte heller upplagt på vare sig Youtube eller Spotify.

Dock kan man lyssna på en del låtar via deras hemsida samt My Space

Hemsida
My Space

Låten Putting My Suite On finns dock på Youtube, med skivomslag och allt.


Härlig musik, särskilt Between A And B.
 
Micke_vb skrev:
[länk]

Skriv gärna ut låt och artist så man slipper kolla på nåt man sett, eller har i skivhyllan.d^_^b
 
Micke_vb skrev:
[länk]

Gick inte att redigera ett gammalt inlägg tydligen..

Nocturnal Rites - Fools Never Die
 
5.2 racing skrev:
Åfan, det blev lite fel... Den sketchen är iofs j*vligt bra.

Här kommer länken;

[länk]
Hahaha! Åh herregud hur byxorna sitter! Har vi några kvinnor här som kan erkänna att dom någon gång i sitt liv tyckt att det där var läckert?

Men vilken röst han har Steve, otroligt bra.
 
morsan, Umbrella the Baseballs är super! Vad skulle vi göra utan Skavlan? Fast Lars-Kristez får du ha för dig själv ... ;)

Manberg, jag ska säga till Per ...

cheetah1 - kul video! Fast jag fastnar aldrig för något jag inte kan nynna på. På tal om att gilla många olika typer av musik så tyckte jag att den här var väldigt vacker http://www.youtube.com/watch?v=_6f-7qhWbY0
 
Det som snurrar mest ju nu hemma och i mina lurar är KENT. Favorit låtvalen är väl Klåparen, vy från ett luftslott, sjukhus och mycket mycket mer... Dock så var 'Utan dina andetag' vår "bröllops dans", som i mitt tycke klassas som bästa svenska låt... ever...
 
Hehe, vår bröllopslåt var September med Earth, wind and fire.

Övade Travoltasteg i ett halvår.


Lyssnar väldigt mycket på Kent just nu. Fram till Vapen och Ammunition var det magiskt. Efter den plattan har det enbart blivit sämre. Endel guldkorn finns det ju givetvis på varje platta, men inte lika genuint bra som Isola och Hagnesta Hill.
 
Redigerat:
Kent bara experimenterar just nu, precis som U2 gjorde... de kommer tillbaka till det gamla soundet igen. Men visst, Hagnesta hill och Isola är svårslagna...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.