Hej hur många är det som tänker gå på nordbygg och klämma på lite verktyg
 
Tänkte nog försöka hinna dit, troligen på fredag.
/B
 
Jag åker imorgon med en grupp Festoolnördar från Västerås. Ser fram emot det!
 
Åker upp på Torsdag kväll ,checkar in på hotell för att vara på mässan hela fredagen....det är sista dagen man gör klippen !!
 
Ser ni någon skum typ med barnvagn så är det sannolikt jag. Ser ni någon som är kortare än en meter så håll fast personen - det borde vara dottern Elin som rymt.
 
Se till att hon rymmer till rätt tillverkare!, så hon inte leds in på fel bana och börjar umgås med fel sorts människor, boschare tex. hujedamig.
 
I detta fallet är hon säkert Boschifierad sedan hon såg dagens ljus. ;)
 
Hon har säkert spanat in det här om hon försvinner ett tag.
 
verktygsgurun skrev:
Åker upp på Torsdag kväll ,checkar in på hotell för att vara på mässan hela fredagen....det är sista dagen man gör klippen !!
Jag är ju nybörjare på denna mässan, så min fråga är, säljer dom verktyg på plats?
 
Bara undantagsvis. Irwin krämade snabbtvingar i foajén och jag tror Sernbrandts sålde nån panelsåg eller så, men det mesta är inte till salu vilket gör mässan mycket mycket tråkigare än den skulle kunnat vara.
 
MathiasS skrev:
...det borde vara dottern Elin som rymt.

Vem har egentligen rymt från vem :rolleyes:
 
"Nordbygg"
Härligt tänkte jag, äntligen en schysst mässa nära mig.
Disappointed.
 
Haha bax, så kan det gå.. Du får ta en tur ner.

Jag var där idag och fick demat alla nyheterna från Festool, någon monsterdomino kände dom inte till, men sa att den kanske kommer till hösten.

Rotex 90 var jag sugen på innan och är ännu mera sugen på nu, ett måste för den som skall renovera fönster.

Carvexen var ju lite häftig, men ärligt talat, det är en sticksåg. Det fanns ett gäng olika plattor till den beroende på vad för material man ska såga. Det som var mest imponerande var när en av demokillarna körde sinnesjukt tajta svängar i en 2"x 6". Men som sagt en sticksåg.

Sidoborden till kapexen var ju fina, och nog funkar det, men jag byter inte ut mitt GTA 3700. Man skulle haft mer tid där..
 
Jag är lite nyfiken på strobfunktionen på LED-belysningnen i Carvexen, är det "bara" strob i takt med bladet eller är det något ännu fiffigare?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.