Dax för vårmässa på Theofils i Malmö, såg precis detta på deras hemsida:

http://www.theofils.se/news.aspx?newsId=201

För er som inte vill klicka på länken så står följande där:

Vårmässa med maskiner i fokus

Den 25-27 mars är du välkommen till Theofils i Malmö. Under tre dagar visar vi nyheter inom elverktyg och snickerimaskiner. Ta chansen att testa de senaste maskinerna och ta del av våra unika erbjudanden. Välkommen!

Öppettider i Malmö under mässan:
25-26 mars 8.00-17.00
27 mars 9.00-13.00
 
Scheiße! Det är ju mitt under min skidsemester... Frågan är om det visas Festool-nyheter. Markus på Theofils Malmö menade på att inga nyheter lär presenteras innan april men man vet ju aldrig.
 
Hade även ett utskick i Posten när jag kom hem. Inga indikationer på att några nyheter skulle visas annat än att det stod något om att nya trendsättare kommer visas under april, håll ögonen öppna.
 
phl skrev:
Scheiße! Det är ju mitt under min skidsemester... Frågan är om det visas Festool-nyheter. Markus på Theofils Malmö menade på att inga nyheter lär presenteras innan april men man vet ju aldrig.
Har fått deras erbjudande i brevlådan. Gissar Markus har rätt, då de erbjuder folk att köp aPS300 till bra pris. Det står också att det kommer en trendsättare i april (står inte på samma sida som sticksågen, och det avslöjas inte vad det är).

--- Mats ---
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.