Några tips på bra bergvärmeinstallatörer i stockholm som tänker på kundens bästa och inte tjockleken på hans egen plånbok????
 
Jag har fullt förtroende för Energipartner. De är nog inte billigast, men de är väldigt seriösa och gör riktigt seriösa installationer.
Kolla med dem och se vilken känsla du får.
 
Jag använde Huddinge enrgikonsult. Helt ok men de har iofs inte slutbesiktat, men å andra sidan har jag inte betalt hela summan. 2350000 för 250kvm tycker jag var bra. Med ROT, men utan energiomvandlingsbidrag.
Använde mig av allabolag.se för att se vilka som var störst och samtidigt stabila.
 
jag kan rekommendera tre bolag som jag anlitat för att installera värmepumpar.
tops, iqs och energipartner. de tänker alla på sunt sätt när de räknar på offert och håller vad de lovar.
 
Ansvge. Vad har du gjort? Har du nyggt om hela värmesystemet? Annars lät det dyrt för en vanlig bergvärmeinstallation mot befintliga radiatorer.
 
Jo precis. Det borde jag skriva. Det är med 17 radiatorer, ett konvektorelement i hall samt all rördragning.
 
Vid förra årets konvertering anlitade jag www.bge.se inte ett stockholmsföetag men dom låg mycket bättre i pris, fick en bättre lösning och ett bra jobb utfört.

Vill du ha nummer till säljaren i sthlm så kan du pmá om du vill annars så finns ju numer på sidan.
 
Alla är ärliga om det inte finns nåt annat val men lita inte på motpartens blå ögon för att få det som du tänkt för du kommer bara bli besviken. Andras rekommendationer kommer inte hjälpa dig en sekund om det blir problem. De nöjdaste kunder är de tydligaste kravställarna och det är de som får vad de betalar för men du måste själv tydligt kunna precisera vad du ska ha.
 
Jag anlitade Energipartner Bromma och installerade bergsvärmepump IVT för två år sedan och är mer än nöjd! Allt fungerade klockrent från första kontakten. Valde dem på rekommendation från nöjda vänner.
 
loffes skrev:
Vid förra årets konvertering anlitade jag www.bge.se inte ett stockholmsföetag men dom låg mycket bättre i pris, fick en bättre lösning och ett bra jobb utfört.

Vill du ha nummer till säljaren i sthlm så kan du pmá om du vill annars så finns ju numer på sidan.
Vi använde också BGE och har inget att klaga på. Bra utfört arbete, hade nått problem i början och de kom så fort de kunde. Visade sig att jag själv kunnat fixa problemet men de skickade ingen faktura i alla fall.Vi satte in pumpen för ca 6 år sedan tillsammans med en konvektor med frikyla. Bästa vi gjort i huset vi har idag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.