hade www.cleanpipe.se ute igår för att lösa en ispropp, då skickar dom en kallvattenbil, jag tänkte att dom vet vad dom gör men efter 4 timmar kommer killen på att jag nog har en ispropp.. jag påtalade detta och han ringde sin chef, jag pratade med chefen och förklarade att jag inte tänker betala för det felaktigt utförda uppdraget, han vill då få en ny chans att skicka en hetvattenbil som idag, kl 10 ringde jag eftersom ingen bil synts till, då har dom beslutat att inte komma ut.. dom kommer iofs inte att fakturera för igår.. www.cleanpipe.se utgör sig för att hålla hög kvalitet och vara professionella men dom är oseriösa, amatörmässiga och småaktiga så fort dom stöter på problem.. riktigt illa..
 
W
Har absolut inte denna erfarenheten av detta bolaget utan de har alltid hjälpt mig till bra pris och bra utfört arbete.
Dock har bolaget sålts till Allsug och allsug heter numera cleanpipe så detta kan säkert vara problemet. Det har helt enkelt kommigt in en massa klåpare till bolaget.
Förr hade de 2 spolbilar och allt funkade bra nu när de e mångdubbelt så stora verkar det ju tyvärr vara annorlunda med de nya ägarna.
 
Ursäkta en dum fråga men Hur får man en ispropp så här års?
 
Budski skrev:
Ursäkta en dum fråga men Hur får man en ispropp så här års?
Första inlägget är från mars i år.
 
T
Budski skrev:
Ursäkta en dum fråga men Hur får man en ispropp så här års?
Du sa det själv, en dum fråga:D:p:rolleyes:
 
C
Budski skrev:
Ursäkta en dum fråga men Hur får man en ispropp så här års?
Det är inte dumt att läsa datumet inläggen är skrivna innan man svarar på dom. ;)
 
Nu är det ju så att Allsugning är grundstenen. Allsugning köpte upp en massa bolag och verksamheten utvecklades långt från den ursprungliga idéen med slamsugning. En snabb koll på deras visar detta. För att visa denna nya inriktning togs ett djärvt beslut att lämna ett gammalt inarbetat namn och byta ut Allsugning AB till Cleanpipe Sverige AB.

Kolla regnr på båda bolagen så står det tämligen klart.

Edit:
Ägarfamiljen är den samma i Cleanpipe som Allsugning.
Och nej, jag jobbar inte där, bara insatt i deras turer.. =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.