Hoj vilken tur att man inte orkar läsa långa stycken på engelska just nu, men det verkar intressant med sådan belysning!
 
OLED är långt ifrån ett skämt.

Det används redan i vissa mobildisplayer, och några Asiatiska teknikföretag krigar om att få ut den första massproducerade OLED-TV'n, kommer kanske nästa år (men blir dyr). Om du letar lite så kan du hitta visningar av en "TV" tunnare än ett pappersark.

Samma teknik kan såklart tillämpas i tapeter, och det kommer nog också snart som sagt.
 
Krigar å krigar.. Sony lägger ju ner sin Oled satsning i japan tills vidare men fortsätter dock att sälja i övriga världen.. 11 tum för 20000-25000 kr
 
Tufft! Undra vad sån där tapet kostar :rolleyes:
 
Finns bara ett pris... DYYYYRT :D
 
Det är inte speciellt jobbigt att byta en trasig glödlampa. Hur jobbigt är det att byta en trasig lystapet? Kan man borra i den? Kan man skära till den runt fönster och element?

Sorry, jag tror inte på det. Den dag man kan tapetsera väggen med en tapet som funkar som datorskärm, däremot, då ska jag ha.
 
Den dag man kan tapetsera väggen med en tapet som funkar som datorskärm, däremot, då ska jag ha.
visst då får man välja utsikt bara att välja på skärmen-behövs inga fönster eller en kamera på utsidan kopplad till skärmen:D
 
För att inte snacka om hur coola skärmsläckare man hade kunnat göra, med tomtar som gömmer sig i hörnen och monster som gömmer sig bakom möblerna!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.