Jag har fått in några offerter från leverantörer.

Billigast av dom var bygglagret på Trarydsfönster. Men det var enbart för att dom hade en kampanj just nu där dom lämnade 25% på varorna.

Det blev då ca 31.000

Fick ingen från SP

Orama lämnade in igår en på 39.000 utan rabatt.

Elit-fönster räknade jag själv ut priset och hamnade på runt 45.000 om jag minns rätt.

Är det någon som har erfarenheter på om det går att "putsa" priset hos t.ex. Orama? Jag tyckte att dom verkade proffsigast helt enkelt, så just nu skulle jag nog helst välja dom om det går att göra lite på priset.

 
Det går ALLTID att disskutera priser! Vårt Tibrokök blev efter lite disskusion nästa 30000:- billigare. Det är bara att ligga på ;)
 
oj, 30´!! Ja, det kanske vore värt att bli en pain in the ass och tjata lite. :)

/Tack
 
- inge svar, konstigt

har själv funderat lite vad utland och dirimport har att bjuda i ämnet, fönster borde gå att göra billigare, speciellt sådan som inte skall öppnas ideligen

(samlar än så länge lite info om man nu skulle få arslet ur.. och bygga ett hus till, nja det är eg tomt det hänger på)
 
Är inte just fönster ett område som kan vara vanslikgt att köpa från utlandet. Olika klimat påverkar både materialval, och isolations lösningar i fönstret.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.