Noen som har info om Festool butikker ikke så veldig langt fra Norske Grensen (svinesund, töckfors osv.)?

Er på utkikk etter Damsugaren CTL26 E, og siden Vi får nesten 20% på valutakursen så vurderer jeg å kjøpe den i Sverige :)
 
Hej

Mina förslag

Bovallstrand www.sotenstra.se
Munkedal proffsprodukter

MVH P
 
Takk!

Har kjøpt CTL26E, men da vet jeg iallefall om en Festool ikke så langt inn i Sverige :)

Bare en liten feil i linken, så retter den: www.sotenastra.se
 
Redigerat:
Få höra lite omdömmen om dammsugaren nu!
(mao knuffa mig över gränsen! ;) )

Jag dödade en ~10år gammal Volta ute i garaget förra helgen då jag sågade en del MDF...
Så en riktig grovis behövs! :wow:
 
Har bare fått pakket den ut og prøvestartet den. Kjøpte den for bruk med ts55 senksågen.

Men den går tyst, superb festool kvalitet. God plass i beholderen (store poser). Utrolig bra filtrering. Og ellers masse flotte gjennomtenkte detaljer som man finner hos festool.

Den kostar, men den er absolutt verdt det!

Kan fortelle mer når jeg har fått testet den skikkelig :)
 
Du får ge dig ut o strimla en MDF med TS55an och återkomma! ;)
 
Da har jeg testet CTL 26 E mer ut sammen med TS 55. Det er praktisk talt støvfritt (dammfritt). Og det på nesten laveste nivå og svært lite støy fra CTL 26. Maskinen har svært stor beholder sammenlignet med en vanlig som har et stort filterhode nede i beholderen. Den har store praktiske hjul. Gode betjentngsknapper og gjennomtenkte detaljer slik Festool pleier å være. Enkelt å sette systainer oppå CTL26 også så slipper man å bære.

Eneste minus er at slangen er noe ufleksibel (iallefall nå). Den er antistatisk men kunne vært litt mer fleksibel. Den er vel kanskje noe dyr, men sånn er det dessverre med festool. Skal man også bruke den til vanlig verksted damsugning osv må man kjøpe munnstykke og rør seperat også. Det har ikke jeg gjort da jeg har en annen Stihl 61E damsuger til det, og kommer primært til å bruke denne mot verktøy.

Men jeg har en fråga: Tilkoblingsmuffer i universalutførelse for tilkobling av ikke festool verktøy, noen som har noen erfaring med det?

Er en tråd på forumet her hvor noen legger slange og ledning i en ytre slange. Det ser jeg man også kan få kjøpt løst. Men man får fortsatt problemet med at slanget fester seg i kanter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.