Hej!

Jag är ny på husområdet och en idé som jag undrar över är om man kan ta bort bidén i badrummet utan någon hjälp av vvs-firma?

Vad tror ni jag kan göra på egen hand? och hur??:S
 
Vadå, en bide är väl bra att ha när man har barn som inte når upp... ...;-)
 
Men allvarligt, visst kan du plugga rören och ta bort biden det är ju inte svårt. Mät rören, åk till rörpularen, stäng av vattnet, kapa rören och plugga.
Det svåra lär ju vara att få det snyggt efteråt.
 
Det är väl det. Att det kanske inte ser så snyggt ut efteråt men å andra sidan så får jag mer plats! Jag ska kolla närmare in på det!
 
Om ni har barn skulle ett litet handfat kunna passa bra.
 
Så har de gjort här på ena toan, kapat och pluggat igen. Kan ärligt säga att man inte ens tänker på det lilla locket som sitter där!
 
på toa hemma hos dig? man kan inte få se en bild måhända? Jag funderar mest på att få plats till barnens potta och pall som kan stå där.
 
Men bidé och barn är ju en fantastisk kombination! Hade jag en bidé skulle jag absolut inte ta bort den.

Vad ska ni med en potta till? Låt barnen sitta på en så'n där 'sittring' som man lägger på toastolen, så slipper du skura pottor dessutom. En bidé är ju super både till lortiga barnfötter och för att tvätta små barnrumpor.

// Hälsar en trebarnsmorsa :)
 
Bidé i all ära (snart tvåbarnsmorsa här) men i ett tillräckligt trångt badrum så uppskattar jag nog utrymmet mer. Men det blir nog till att jag ändå väntar och ser om biden kan komma att uppskattas och tar beslut om alternativ lösning till hösten istället! =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.