hej alla...

hittade detta på denna sida:
http://www.sr.se/sida/default.aspx?programID=1148
gå ner till Lördagen 23 januari-10
matin timell.
bilden under är bilder som skickats in på byggprojekt.
bläddra till bild 3.

mitt lilla hus...
KUL....:rolleyes:

mvh
estwing
 
Mikael_L
Så du menar inte den här då ...
887623_366_245.jpg
:D :D ;)

Men allvarligt talat, jag har tittat på din ombyggnad av huset på hembio-forumet, och satan i gatan vilket imponerande jobb.
Huset är helt klart värt en plats både här och där. :)

Grattis f.ö. och hoppas ni njuter av livet i fulla muggar i nygamla huset.

edit:
För nyfikna: http://www.minhembio.com/speedomac/45353/
 
Redigerat:
Kollade Hembio, verkligen imponerande, dags att lägga upp nya och insidebilder tycker jag!
Vad kostade hela utsidekalaset med tak, utbyggnad och allting och hur mycket gjorde ni själva?

L
 
hej, jag har försökt lägga ut bilder men det funkar ej. pratat med marlene om detta å hon vet ej varför.....
huset är helt klart inne nu så vart kul å visa för er....

jag har byggt huset helt själv...
klart vänner vart här å rivit lite m.m å en svärfar som e elektriker men byggandet helt själv...

allt har kostat runt 700K inkl bervämeanläggningen...

mvh
estwing
 
Det var verkligen inte farligt, men vilket jobb det har varit, verkligen utförliga bilder och jag ser otroligt mycket fram mot bilderna... =).
 
tack..
försöker när det går att lägga ut...

mvh
estwing
 
estwing skrev:
hej, jag har försökt lägga ut bilder men det funkar ej. pratat med marlene om detta å hon vet ej varför.....
huset är helt klart inne nu så vart kul å visa för er....

jag har byggt huset helt själv...
klart vänner vart här å rivit lite m.m å en svärfar som e elektriker men byggandet helt själv...

allt har kostat runt 700K inkl bervämeanläggningen...

mvh
estwing
Helt själv...wow! Imponerad! Själv "gruvar" jag mig för att inreda ovanvåningen pga tiden det kommer att ta då vi har en liten ettåring som jag inte vill ta för mycket tid ifrån:) Kommer säkert att ta 1 år från det att jag börjar till dess att "nu är det bara listerna kvar".d^_^b
 
Fy satan vilket jobb! Och att det "bara" kostat 700k inkl bergvärme låter smått otroligt! Men riktigt nice!!
 
Såg faktiskt bilderna på MHB för ett bra tag sen å är verkligen SJUKT imponerad av ombyggnationen och framförallt slutresultatet, WOW! =)

Riktigt kul att du fått lite yttre cred för det också! :) Stort grattis!
 
Kan bara hålla med.
Den renoveringen/ombyggnaden är en av de mest imponerande jag läst om och eftersom jag gjort en del egna byggarbeten så vet jag precis vilken tid och energi det kräver.
 
Imponerande bygge! Framför allt mtp att det gick så fort och inte kostade så mycket ändå. Det är ju inte samma hus längre. Ser riktigt lovande...Skulle gärna vilja se lite bilder på insidan, hade kunnat pigga upp så här efter 3 kronors förlust mot Slovakien.:(
 
hatar hockey nu.......:|:|
jag vet att alla vill se bilder, men jag får inte in nåra bilder här på byggahus mer, vet ej varför....
jag kan lägga upp på minhembio iof
 
Snodde din ide med den belysta "duschscenen" till vårt gamla hus. Det blev sjukt fint.
 
kungoliver skrev:
Snodde din ide med den belysta "duschscenen" till vårt gamla hus. Det blev sjukt fint.
vettla ja d^_^b
 
Wow, vilken förvandling! Ett helt nytt hus! Snyggt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.