Rekommenderar man tillräcklig volym blir det en massa jobb att förklara för kunden varför han inte ska välja ett billigare alternativ, då är det enklare att bara sälja nåra småburkar.
 
Det andra ilägget är alltid effektivast. Då är ju pannan redan varm.
 
Det andra ilägget är alltid effektivast. Då är ju pannan redan varm.
Jag vet det men jag skrev nog lite slasvigt. Jag ville påpeka det för Ts.

Rekommenderar man tillräcklig volym blir det en massa jobb att förklara för kunden varför han inte ska välja ett billigare alternativ, då är det enklare att bara sälja nåra småburkar.
I stället för att sälja en bra anläggning som kunden blir riktigt nöjd med. !!!!
 
The sweetness of low cost is forgotten long after the bitterness of low quality remains.
 
Ja, tänk om det funkade så med allt man köpte... När man kommer till bilfirman med hela familjen för att inhandla en bra familjebil att dra iväg på semester med... så blir man rekommenderad en 2 sitsig golf... Varför köra en vända när man kan köra två... Att dom får hålla på!
 
Tur att det finns ett eminent forum som man kan ställa frågor på!
Nu börjar man få kläm på en hel del inom den ädla vedeldningskonsten och dess prylar. Får jag bara in några offerter till så kan man snart ta ställning till vem som ska få äran att leverera.

//Gravis
 
Du lär inte bli besviken om du köper en 4m3 tank o effekta 60 ;)
Om den lokale rörkrökaren kopplar in det så skulle jag köpa iaf panna o tank själv + ev försöka få det på plats så han bara behöver koppla..
Bra val med dubbla slingor på 15 meter, Du ska kunna duscha utan problem då tanken är 40° :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.