Har det frestat på med frun sambon?

  • Vi skiljdes

    0 Röster 0,0%
  • Det kom efter

    0 Röster 0,0%
  • Antal röster
    18
IngMatt
Bra början men konstigt efter 15-20 minuter att dom skulle skiljas. Det framgick väl inte att han är snickare och har en byggfirma som tydligen går ganska bra. Huset såldes för 12 miljoner.

Många skiljer sig då bygget frestar på kan vi höra och läsa. Vi höll på att köpa ett hus nyligen av kopior till dessa, en byggkille här som byggt stort, allt var inte klart, de skiljdes och sålde.
Serie i 8 delar så det ska bli intressant med tips. (y)
 
Inköpt upplägg från England, tror jag, och den engelska serien har väl rullat på andra kanaler i några år t.ex. kanal 8 under lite olika namn.
Halva tiden används till att diskutera tidsfördröjning av olika orsaker och beskriva problem, med felaktiga fönster, problem med hantverkare, att få tillstånd, dåligt väder, etc.
Ska nu ärligt erkänna att jag valde att inte se gårdagens program, men förhandsvisningar om kommande program tyckte jag var kopior av det engelska upplägget.
 
Inga problem.

Vi kollade på "Vetenskapens Värld" istället, det handlade om katter och hur dom vandrade runt huset dom bodde i. Detta skapade inte någon konflikt alls i vårat hushåll. Man ska inte titta på tv-program som upprör.

:)
 
Redigerat:
  • Gilla
Jan-Å och 3 till
  • Laddar…
MathiasS skrev:
Inga problem.

Vi kollade på "Vetenskapens Värld" istället, det handlade om katter och hur dom vandrade runt huset dom bodde i. Detta skapade inte någon konflikt alls i vårat hushåll. Man ska inte titta på tv-program som upprör.
Samma här.....jag väljer med omsorg vad jag ska lägga mitt liv på att se/göra.....
 
Enk Projektet skrev:
jag väljer med omsorg vad jag ska lägga mitt liv på att se/göra.....
Min sambo "valde" att vi skulle gå på Tupperwareparty igår....det är sjukt vilka priser.....då är 600spänn för en tom Essbox ingenting:x
Fast med smörgåstårta som belöning kan man faktiskt stå ut en timme.....;)...
 
  • Gilla
xdigger och 2 till
  • Laddar…
Kollade precis på det!
Stort o snyggt hus!
I början så sa dom att han var snickare så det framkom! Undrar vad dom fått lägga ut för allt och om de blev vinst eller förlust affär?
 
Jag fattar inte omröstningen, är det allmänt om det knakat med frugan någongång eller om huset varit orsaken till att det knakat???
 
mexitegel skrev:
Jag fattar inte omröstningen, är det allmänt om det knakat med frugan någongång eller om huset varit orsaken till att det knakat???
Stora rubriker i går....:|...
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Samma här.....jag väljer med omsorg vad jag ska lägga mitt liv på att se/göra.....
Samma här!
Jag valde att umgås med barnen!
 
Här hemma var vi (Jag och Mig) eniga om att se Saw 3 istället.

Det blev ingen skilsmässa efteråt heller.
 
  • Gilla
camaro1969
  • Laddar…
skalman1 skrev:
Här hemma var vi (Jag och Mig) eniga om att se Saw 3 istället.

Det blev ingen skilsmässa efteråt heller.
Tur att ni är överens...vad blir nästa film? "mina jag och Irené"....;)
 
  • Gilla
1457g
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Jag fattar inte omröstningen, är det allmänt om det knakat med frugan någongång eller om huset varit orsaken till att det knakat???
Egentligen tror jag frågan är om det knakat så mycket i huset att det knakat med frugan.
 
Min fru höll på att dra med bankmannen.

Vilken/vilka rutor skall jag kryssa i?
 
KnockOnWood skrev:
Min fru höll på att dra med bankmannen.

Vilken/vilka rutor skall jag kryssa i?
Beror väl på vilken ränta du fick...... :surprised:
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.