Jaha, så nu tänker du gå om honom?
Därför gillar jag inte ditt inlägg.:D
 
  • Gilla
Krilleman
  • Laddar…
Hehe, då har han att göra! Är ju en bit ifrån ;)
 
Krilleman
Att ge:

En tändsticka att lysa upp lite extra på morgonens pendlande till jobbet innan solen gått upp?

Skämt å sido, starkt jobbat Nimajneb!!!

Och i brist på tändstickor gillar jag Blindnits initiativ!

Solstickan_1D.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och av misstag (misstaget var att dricka öl i klickandets stund så gillade jag wanegardh:s inlägg istället för blindnits, så det blev visst två gillanden...)
 
Redigerat:
  • Gilla
Mugmaz
  • Laddar…
Imponerande. Dock är jag personligen mer intresserad av kvoten "Antal gillanden / Antal inlägg". :)
 
är bara räkna:)
 
Kanske någon liten officiell forumutmärkelse så snart en medlem når 500 gillanden eller nåt? "Forumidol" istället för "Forumgud", kanske?
 
Ska man bli gillad mycket måste man ju emellanåt skriva nåt vettigt med och det har jag väldigt svårt för :p
 
Jo det var väl mest gillat inlägg tror jag?
Minns dåligt ifall det gick sätta utan tidsgräns på det?
Går ju inte på mest läst osv, lite synd.
 
Haha och bara för det så har nån lagat sönder "Mest gillat" så det visar smilielistan istället ;)
 
Det funkar för mig? :surprised:

Edit: Eller nähä. Det gjorde det inte alls det. Men nu ska det fungera. Om sådär 10 minuter kommer det börja fungera för alla andra också. Jag tror det snart är dags för mig att sluta "laga" saker ikväll och istället ägna mig åt något mindre destruktivt som tex krogslagsmål..
 
  • Gilla
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
P
johan
kan du inte lägga till kvoten gillad/antal inlägg
 
ullberg
TheStills skrev:
johan
kan du inte lägga till kvoten gillad/antal inlägg
Nej, tipsa honom inte om det, kolla hur bra han själv skulle ligga till i den ligan ;) , bäst i denna tråd iaf, följd av -RB- (inte ens tätt följd skulle jag säga)

Edit: ser nu att även Johan blir krossad av såväl mattevilling (ett mycket trevligt 1920-tals hus), korvgubbe (foliemannen som revolutionerade mitt köksarbete) och kanske framförallt johan3848 (med sina IKEA-kökstankar), så låt honom jobba lite när han är hemma från krogslagsmålet...

/U
 
Redigerat:
ullberg skrev:
Nej, tipsa honom inte om det, kolla hur bra han själv skulle ligga till i den ligan ;) , bäst i denna tråd iaf, följd av -RB- (inte ens tätt följd skulle jag säga)
Om man nu skall jaga placeringar på topplistorna får man ju börja tänka på vad man skriver. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.