image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi byggde om vårt kök för tre år sedan. Då hade vi läst detta forum länge och fått massor av bra tips. Vi ville ha ett kök där man kan jobba flera tillsammans. Fönstren sitter endast 75 cm högt och vi ville inte bygga för dem med arbetsbänkar. Därför valde vi att ha en köksö som arbetsbänk, och matbordet fick flytta ut i nästa rum.

En TV kombinerad med dator piggar upp de tillfällen när man arbetar ensam i köket. I ett hörn har vi ett skafferi, som rymmer mycket och det hjälpte oss att välja bort överskåp. Mikron sitter i knähöjd. Det fungerar väldigt bra och det bästa är att den inte syns så väl. Luckorna är hemma-målade med linoljefärg, 8% grön umbra. image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Raceman och 2 till
  • Laddar…
Jag kanske är blind men var har ni kyl och frys? Dock mycket snyggt. Älskar den rymliga köksön.
 
Mycket snyggt kök.
Jag är lite nyfiken på golvet.
Har ni behandlat det själva också, eller är det fabriksbehandlat? Vad heter det?
 
anthill skrev:
Jag kanske är blind men var har ni kyl och frys? Dock mycket snyggt. Älskar den rymliga köksön.
Här är en bild med kylen och frysen nere i hörnet.
 
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
anthill
  • Laddar…
Raceman skrev:
Mycket snyggt kök.
Jag är lite nyfiken på golvet.
Har ni behandlat det själva också, eller är det fabriksbehandlat? Vad heter det?
Det är Kährs mattlackerade ekparkett, jag tror det heter Brighton. Vi valde det mattlackerade efter flitig läsning här i forumet och det har vi inte ångrat.
 
Jag visar en bild på diskmaskinen. Vi byggde som ni ser inte in våra vitvaror. image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ser verkligen fint ut! Roligt att se särskilt med tanke på att vårt hus är precis lika gammalt som ert!
 
  • Gilla
ankirut
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.