Vet inte om de har den på lager: http://www.specialdesign.se/produkter/torkyontheinside.aspx

Själv så valde vi att köra med Torkys "vanliga" i hårdplast, men monterad upp och ner (med öppningen uppåt) på insidan av skåpsluckan under vasken. Vi har ett IKEA kök och under vasken så har vi inte en vanlig lycka, utan mer som en låda som man drar ut, ni vet säkert vilken jag menar.

Så det är bara att dra ut lådan och så finns pappret där inom bekvämt räckhåll, och man slipper att ha rullen synlig!

Kanske även ska tillägga att vi inte har några överskåp, så "Torky On The Inside" var aldrig aktuell för oss!
 
Efter mycket grubblande och bläddrande i kataloger och heminredningstidningar har jag nu hittat den ultimata lösningen!

  • Tar lite plats, 95 cm2, märks knappt då jag har nästan 30.000 cm2 bänkyta
  • Lätt att göra ren
  • Mobil, kan flyttas med till t.ex. matbordet vid behov
  • Snabb och lätt att fylla på
  • Finns att köpa i varje mataffär
  • Diskret och smälter in i alla miljöer (om man inte väljer mönstrat utförande med t.ex jultomtar eller påskkycklingar)

Edet.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kopiera idén fritt! Jag nöjer mig med ett berömmande omnämnande som belöning :D
 
  • Gilla
J-stedt och 9 till
  • Laddar…
Tack för den fina idén KnockOnWood, men som mitt användarnamn kanske påskiner är jag en hejduk, en gammal enarmad bandit och behöver en lösning som inte kräver ett tvåhandsgrepp. :p

Specialdesign var de som tog fram lösningen åt Edet och hade således ingen egen webbförsäljning. Men jag har nu inhandlat en annan lösning! Rivröret http://www.rivroret.se/
Hittade en webbshop som har sitt lager i närheten av var jag bor så jag har den redan hemma, nu väntar jag bara på att en 40mm hålsåg ska dyka upp.
Fick en fet hushållsrulle av en vän inom restaurangbranschen för att hålla motivationen uppe!
IMAG0723.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Går det inte att såga med rivröret ;) Misstänkt lik en hålsåg :p
 
Ja eller bara köpa en hålsåg, såga upp hålet sen montera hålsågen i hålet och pappersrullen ovanpå den.

Sent from my HTC One V using Byggahus
 
  • Gilla
jeppeknaster
  • Laddar…
Hejduk..tig skrev:
Tack för den fina idén KnockOnWood, men som mitt användarnamn kanske påskiner är jag en hejduk, en gammal enarmad bandit och behöver en lösning som inte kräver ett tvåhandsgrepp. :p
Hej Hejduktig, jag har just provat, och det räcker att sätta höger armbåge lätt mot min uppfinning,
och riva av en bit papper med vänster hand (jag är vänsterhänt, som de flesta genier).
Är man högerhänt kan man byta höger mot vänster.

Så det är bara lite träning som krävs, så skall du nog klara detta också.
Jag håller tummarna för dig (tills du fått din hålsåg :) ).


PS
Jobbade du i Las Vegas eller Reno?
 
Jag nyligen köpte Torky on the inside via specialdesign.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.