Jag söker med ljus och lykta efter ett rostfritt ventilationsgaller att ha ovanför kyl och frys. Har hittat ett hos Thermex men de var dyra.. Någon som vet någon annan som säljer sådana?
 
Har Du kollat med bygg varuhusen?
Monterade ett ovanför ett element
i ett kök.
Kan dock ha varit aluminium.

Mvh Putte
 
brukar inte vissa ha sådana i sina grillar på bilar?? "pizzaracers" finns nog många olika modeller och varianter..
 
Finns kanske att få via Tehofils.se och Inredningsbeslag -> Ventil- och Kylskåpsgaller

dom har några galler och kan säkert ta hem från tillverkaren eller generalagent.

 
arne skrev:
Jag söker med ljus och lykta efter ett rostfritt ventilationsgaller att ha ovanför kyl och frys. Har hittat ett hos Thermex men de var dyra.. Någon som vet någon annan som säljer sådana?
vad är dyrt för dig? är det frågan om någon/några hundralappar eller betydligt mer?
 
Myresjökök har en väldigt fiffig variant i aluminium. Inte så dyr heller.

// Pia
 
  • bild1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tackar för tipsen men en så länge inget i rostfritt! Visst går det att köra med plast eller aluminium men...

Thermex rostfria variant som jag tycker är dyr kostar 980 kr styck mao nästan 2000 kr för kyl och frys. Lite i saftigaste laget för lite metall!
 
Gick själv till den lokala plåtfirman,2st rostfria galler med stansade hål kostade en tårta.
 
Om det går bra i plast så har Electrolux Home sådana i plast. Ser inte tokiga ut för at vara just plast.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.