Jag har sett fuskbjälkar på Bauhaus. Håller med juerit angående utseendet...
 
På Coop forum i Göteborg finns det!!!
 
Hoppas de även ligger på exempelvis Hagbytippen, där de hör hemma :p .
 
BAS skrev:
Hoppas de även ligger på exempelvis Hagbytippen, där de hör hemma  :p .
Tar hagbytippen hand om "riskavfall"? 8)
 
Fuskbjälkar är skitsnyggt. Ni är bara avundsjuka.
 
Hej

Jag var tvungen att klä in mina stålbalkar i gips (brandskydd) och vill därefter ha träbjälkar. Nu passade inte frigolit modellen vilket gjorde att jag köpte huggen timmerpanel istället. (Finns på välsorterade byggvaruhus)

Efter tillsågning och lite betsning var det (bara) att skruva upp dem.

Uppfyller mina krav iallafall

Mvh
Gicke
 
Retas? Nä, faktiskt inte. :)
Jag tycker vissa av dem är mycket trevliga. En del ser mycket plastiga ut men det finns fina. De som finns på Bauhaus tycker jag ser bra ut. Så bra faktiskt, att vi använt en sån i köket/matrummet.


Inte så konstigt att jag inte vågat visa bilder, va? ;)

Å andra sidan kanske jag aldrig byggt ett hus heller. Jag kanske sitter i tvåa i Skogås och drömmer och spelar ball på forum...välkommen till Internet. :)
 
Det där med "vågar" blev bara för mycket, Kurre... ;)

Nu har jag tillbringat förmiddagen med att skapa ett embryo: http://www.angelfire.com/pro/karlx11

Den kommer att kompletteras efter hand.

Eller...är det någon annans hus? ;)
 
är dom dumma mot dej Kalle... ska jag hjälpa dom?  ;D.
 
Jaha..här ser vi vad som kan bli ett av de första fallen av internetmobbning! ;D

Vänta bara till jag svarar med en virtuell militant aktionsgrupp för fuskbjälkens införande och bevarande!
 
Bob_the_builder
KarlXII skrev:
Jaha..här ser vi vad som kan bli ett av de första fallen av internetmobbning!
Ja, vänta du bara. Snart slutar folk kommentera dina inlägg och skickar privata meddelanden OM dig. ;D
 
jureit skrev:
Du har ju sett huset Lajbanson!  :D

Kan inte du dra ihop någon saftig historia hur du fick vomera dig igenom köket, krypandes på alla fyra, när du fick syn på FUSKBJÄLKEN?  ;D
Ha ha... ja jag har sett BJÄLKEN med stort B, men det är klart Kalle kanske hade lånat kojan av nån, men den syns helt klart. Är man så kort som jag så kan man faktiskt ta den för äkta (vilket jag faktiskt gjorde).

Helt ärligt, skönheten försvann när jag fick veta att det var en fejk...
 
Bob_the_builder skrev:
Ja, vänta du bara. Snart slutar folk kommentera dina inlägg och skickar privata meddelanden OM dig.  ;D
Öh... gör vi inte det redan ;)
 
lajbanson skrev:
Är man så kort som jag så kan man faktiskt ta den för äkta (vilket jag faktiskt gjorde).
Som sagt var...kommentarer överflödiga. ;D
En bild säger mer än tusen ord:
fuskbalkemums.jpg
 
Bob_the_builder
"Temporarily Unavailable

The Angelfire site you are trying to reach has been temporarily suspended due to excessive bandwidth consumption.
The site will be available again in a few hours."


Många som vill titta på din kåk, Kalle. Flytta sidan till en annan leverantör... ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.