med dubbelhandfat? Ska man köra ett handfat 120 bredd eller ett med två hoar. Vi är ju 4 pers....
 
Jag skulle både vilja tycka till och utöka frågan.
Vi står ofta och trängs samtidigt vid vårt enda handfat så med tanke på våra rutiner ska vi sätta in dubbla när vi kommer så långt. Jag tror att man får se hur man upplever vardagen. Vill många ofta åt blandaren samtigigt?
Vi var helt inne på att sätta dubbla handfat på 120 bredd men eftar att ha gjort lite impiriska test av hur mycket plats det eg. är har vi börjat tänka om och försöker få plats med 150-160 istället. Några erfarenheter av dubbla handfat på 120 cm?
 
Det handfat som ligger närmast till för oss isåfall är IFÖs Caprice dubbel 130 bredd.
 
Jag är uppvuxen i en familj på fem, från jag var 10 till 19 bodde vi i ett hus m två bad, varav ett med dubbla handfat. Vi använde den kapasiteten sas. aldrig, trots att alla skulle ut om morgonenen samtidigt, eftersom flera relativt enkelt kan borsta tänderna och barbera sig samtidig i samma handfat, eller dela sig mellan två bad. Man tvättar sig ju knappast numera, utan duschar.
Med två bad i huset kommer jag personligen kommer att välja et stk stort och bredt handfat som är lätt åtkomligt i stället. Men om man å andra sidan bara har ett bad i huset som är användbart för morgonrutinerna, ville jag nog välja dubbla.

mvh hanneli
 
Tvärtom - vi tyckte det var kanon med dubbla handfat när ungarna var små och vi var fyra som trängdes där om mornarna!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.