Köpte däremot sticksågen för 399, kändes prisvärd. Givetvis med ett sexpack Flan.
 
Fanns det en sida där det går att köpa Lidl grejer online?
 
Nu var det inte verktyg jag skulle ha 😳😳
 
  • Haha
  • Wow
Emil.P och 2 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Nu var det inte verktyg jag skulle ha 😳😳
Men Du har skrivit i tråden "Lidlverktyg denna vecka".😉
 
  • Gilla
hyggabus och 3 till
  • Laddar…
M Mr Tool skrev:
Men Du har skrivit i tråden "Lidlverktyg denna vecka".😉
Jo tänkte att jag inte skulle behöva starta en ny tråd, trodde att dom sålde allt på samma ställe
 
nino nino skrev:
Nu var det inte verktyg jag skulle ha 😳😳
Sant. Det ser jag nu, men jag är så inne på att det är verktyg när folk skriver om Lidl, så jag tänkte inte på vad jag läste.

Vad är det annars du är ute efter? Mjölk?
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Sant. Det ser jag nu, men jag är så inne på att det är verktyg när folk skriver om Lidl, så jag tänkte inte på vad jag läste.

Vad är det annars du är ute efter? Mjölk?
Haha
Hushålls verktyg kanske
Nej en tårtbox som gick sönder, skulle haft en ny
 
Mikael_L
nino nino skrev:
Nej en tårtbox som gick sönder, skulle haft en ny
Det räknas väl som verktyg?
Lyxfika på bygget på fredagarna ...
 
  • Gilla
kioskdavid och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Det räknas väl som verktyg?
Lyxfika på bygget på fredagarna ...
Japp typ
 
nino nino skrev:
Fanns det en sida där det går att köpa Lidl grejer online?
Lidl.de
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
F Fredzter skrev:
Jag bytte hjul igår. Brukar köra med tryckluft och knack för att dra in och sen efterdra för hand. Nu råkade kompressorn stå i källaren så tänkte först göra allt för hand. Tills jag kom på att jag köpte parkside performance slagskruvdragare (inte mutterknack) för ett tag sen.

Den hade inga problem med att lossa muttrarna när jag ställde upp momentet till 225nm. Det hade säkert gått på lägre med men gick inte på 120nm. Drog dom med 120nm men tyckte att det kändes lite löst när jag testade för hand så jag drog dom med 150-läget och det kändes bra när jag efterdrog. Ska testa med momentnyckel efter påsk. Men den känns rätt bra över lag. Lite känslig på avtryckaren men annars stark och bra. kanske inte gjord för ändamålet men fick jobbet gjort och bra till annat också.

Skönt att slippa tryckluftsslangen!
Passade på att köpa en till slagskruvdragare (performance) och byggde om den till 1/2" mutterknack, riktigt trevlig maskin med performancebatterierna (4 el. 8AH)
 
Har testat den här mutterdragaren som kändes helt ok för att byta till sommardäcken. Den gör jobbet så kan rekommendera nästa gång den dyker upp igen.
 
  • Gilla
Vardagsrum och 1 till
  • Laddar…
Jag valde mellan världens mest prisvärda krydda (32 kronor för ett kilo) och nya strumpor det blev strumpor. 19 spänn.
Ett par marinblå strumpor med mönster av verktyg och texten "43-45" på en träbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hand håller en stor kryddburk med texten "ALL PURPOSE SEASONING" framför hyllor i en butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 6 till
  • Laddar…
C Choom skrev:
Jag gjorde samma sak som dig, köpte borr och ett skruvstäd. MEN, jag tycker det glappade så mycket att jag funderar på att lämna tillbaka det och köpa ett för några hundralappar mer. Frågan är, får jag något som är vettigare för det dubbla eller lite mer av priset, eller måste man betala tusenlappar för det?
Mitt halvusla Lidl skruvstäd har nu givit upp.
Det är gängorna i självaste skruvstädet som inte längre finns.
Är det någon som vet vilken gänga det är på själva stången? Tänkte loppa dit en mutter
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.